7 תשובות
לא בכיתי אף פעם משיר
אבל ילד מטריה כצעט גרם לי
אני לא אוהבת לבכות משירים
עולם ומלואו
בדיוק כמו שאני
the night we met
בלדה לביישן
לט איט בי של הביטלס פשוט גם רצף אקורדים מבריק וגם השיר שלהם while my guitar gently weeps
קשה לי לבכות משירים
someone you loved
happier הקליפ עם הכלב
יש עוד מלא אבל אני לא זוכרת
יש איזה קליפ של כלב וזקן
אמאלה כמה בכיתי