8 תשובות
שלחי לי הודעה בפרטי אני אגיד לך
שואל השאלה:
זה היה 900 שקל ויצא נוראי ולא מסכימים לי לעשות עוד החלקה רק אל זה מתחת 500
זה היה 900 שקל ויצא נוראי ולא מסכימים לי לעשות עוד החלקה רק אל זה מתחת 500
אנונימית
כןכן שלחי לי
שואל השאלה:
שלחתי
שלחתי
אנונימית
אל תעשי אצלו כלום הוא ממש גרוע
550 מתאים לך?
לא עשיתי אבל מישהי מתולתלת מהטיקטוק עשתה אצלו וכל השיער שלה נהיה פצעים וגירודים בקרקפת
(והתלתלים חזרן לה אחרי שבוע)
פשוט תוסיפי עוד 200 שקל ותעשי החלקה איכותית
(והתלתלים חזרן לה אחרי שבוע)
פשוט תוסיפי עוד 200 שקל ותעשי החלקה איכותית
שואל השאלה:
אוי אבל מה לעשות עשיתי החלקה וזה נראה זוועה ואני מחפשת מקום אחר
אוי אבל מה לעשות עשיתי החלקה וזה נראה זוועה ואני מחפשת מקום אחר
אנונימית
באותו הנושא: