10 תשובות
ראיתי
אני לא
ראיתי
ראיתי
ראיתי ואני עכשיו חווה התקף של גלי נוסטלגיה מהמשחק וידאו, לגבי הסרט עצמו הוא טופ 5 סרטים הכי טובים.
יש לי דיקס של הסרט הראשון
ראיתי את הראשון.הסרט היה משמעות חיי לאיזה חודש
אני לא
ראיתי לגו באטמן
באותו הנושא: