8 תשובות
בחיים לא ראיתי אנשים יוצאים בשלוש בבוקר להליכה
שואל השאלה:
^הו יש עוד אנשים כאלה? יופי חשבתי שאני היחידה
^הו יש עוד אנשים כאלה? יופי חשבתי שאני היחידה
אנונימית
גם אני אוהבת
אל תרגישי נבוכה זה ממש בסדר
אל תרגישי נבוכה זה ממש בסדר
שואל השאלה:
^^ מהה זה הכי כיף להתעורר ממש מוקדם כדי לצאת לעשות הליכה
^^ מהה זה הכי כיף להתעורר ממש מוקדם כדי לצאת לעשות הליכה
אנונימית
שואל השאלה:
^^לאלא שעות השינה שלי כן מאורגנות אני פשוט מתעוררות מוקדםם
^^לאלא שעות השינה שלי כן מאורגנות אני פשוט מתעוררות מוקדםם
אנונימית
שואל השאלה:
^^^ אולי זה כי אתה לא ער בשלוש בלילה
^^^ אולי זה כי אתה לא ער בשלוש בלילה
אנונימית
שואל השאלה:
^^ חחח אוקיי גם הגיוני
^^ חחח אוקיי גם הגיוני
אנונימית
שואל השאלה:
^^ אתה אומר את זה רק כי לא ניסיתת
^^ אתה אומר את זה רק כי לא ניסיתת
אנונימית
באותו הנושא: