15 תשובות
כן כנראה הוא לא באמת אוהב אותה
כבוד עצמי או שלא אכפת לו
שמעי גבר אמיתי לא ירדוף אחרי רצון של בחורה
זה בכלל לא מוזר, הוא לא צריך להילחם עליה אם היא ויתרה
שואל השאלה:
בוודאות הוא אהב אותה
בוודאות הוא אהב אותה
אנונימית
לא, קרה לי פעם עם מישהי שבאה אחרי בחורה שריסקה אותי
לא הייתי יכול להרשות לעצמי להילחם שוב
לא הייתי יכול להרשות לעצמי להילחם שוב
לא, זה לגיטימי.
הוא דואג לבריאות הנפשית שלו.
זה קשה, אבל זה הדבר הנכון.
הוא דואג לבריאות הנפשית שלו.
זה קשה, אבל זה הדבר הנכון.
לא מוזר
שואל השאלה:
הקטע שהוא גם היה אדיש לזה וצ'יל
הקטע שהוא גם היה אדיש לזה וצ'יל
אנונימית
אולי רק מבחוץ היה נראה שהוא אדיש
לכי ץדעי
לכי ץדעי
שואל השאלה:
הוא יצא למסיבות אחרי כמה ימים וכבר התחיל להכיר בנות... באופע שלו הוא אדיש רצח פשוט להכל
הוא יצא למסיבות אחרי כמה ימים וכבר התחיל להכיר בנות... באופע שלו הוא אדיש רצח פשוט להכל
אנונימית
מוזר מאוד ומעיד על המון דברים, כנראה שלקח את הקשר כמובן מאליו או שפשוט לא אכפת לו ממנה, היא לא הייתה כלום בשבילו.
עריכה:
אויש, טעות שלי לא קראתי את השאלה טוב
אם אותה בחורה ויתרה עליו אז לא, לחלוטין זה לא מוזר ולא מגיע לה את תשומת הלב שלו.
עריכה:
אויש, טעות שלי לא קראתי את השאלה טוב
אם אותה בחורה ויתרה עליו אז לא, לחלוטין זה לא מוזר ולא מגיע לה את תשומת הלב שלו.
אני עשיתי את זה
זה נובע מכבוד עצמי
זה נובע מכבוד עצמי
הוא מכבד את הבחירה שלה להיפרד
זה לא מוזר כי הוא יודע שלמה לו להיות איתה אם היא כבר לא אוהבת אותו
באותו הנושא: