8 תשובות
כן, זה נחמד
זה בסדר
כן
למה לא ? זה כיף
בכל גיל אפשר להתחיל, למה לא? זה כיף
עריכה: אוי רשמתי אותו הדבר כמו התשובה מעלי
עריכה: אוי רשמתי אותו הדבר כמו התשובה מעלי
למה שזה יהיה מוזר? לך על זה
כן בטח
בטח שאפשר!
אומרת כאחת שהתחילה לרכב שוב לפני 5 חודשים
ואני בת 18 חח
אומרת כאחת שהתחילה לרכב שוב לפני 5 חודשים
ואני בת 18 חח
באותו הנושא: