11 תשובות
ואי אני זוכרר עבר איזה 3 שנים
איזה ישן זה אני זוכר את זה מכיתה ד' שיצא עונה ראשונה
אנונימי
שואל השאלה:
אני עדיין רואה אין על הסדרה הזאת
שואל השאלה:
וואו אנונימי בן כמה אתה שכפולה עונה 1 יצאה מתי שהיית בכיתה ד
וואי חשבתי שאני היחידה שרואה כפולה עדיין
וואי לנצחח
שואל השאלה:
בעונה הראשונה נמסיס
בעונה השנייה רננה
בעונה השלישית אכדיה
בעונה הרביעית זבולון וצוף
בעונה החמישית סוג של בנציון כי הוא גם רע כזה ברוריה הבן שלה סנדרה וגם סוג של אבא של ליה בסוף לא הבנתי אם הוא גם חלק מזה
וואי ראיתי את זה לפני שבועיים עשיתי מרתון אחלה סדרה וזה מצחיק בטירוף. אבל עונה 5 גרועה
שואל השאלה:
למה היא טובה דווקא
אני אישית לא אהבתי
אבל איזה חתיך בר ברימר!!
^מסכימה
עונה חמש חמודה אבל חסרת הקשר
אבל אבל - בר ברימר >>