10 תשובות
חד משמעית מסכימה איתך לא צריך להכליל
אני הכרתי המון מהמגזר וזה עצוב שמכלילים בגלל צד קיצוני
שואל השאלה:
^^^ מסכימה כמה זה נורא אבל זה כמו שיגידו שכל יהודי גנב וכל רוסי רשע
צריך לחשוב על עצמך ראשון תמיד אבל צריך גם להסתכל סביב ולראות שיש עוד אנשים
אנונימית
בגלל כל החרא שהם עושים לנו, לאנשים נמאס
אנונימית
אין אמונה באף בן אדם לא רק בערבים כולם אותו חרא
אנונימית
זה לא משהו כללי על האנושות. כפי שאמרו, גם ערבים טובים נמצאים באותו בעייה שכל ערבי יכול להיות האחד שמגיע לרצוח והיהודים לא יודעים מי הוא האחד שבא להרוג אותו או את השכן שלו כי הוא יהודי.
לכן בגלל הרציחות שהרבה ערבים רוצחים יהודים, גם שאר הערבים סובלים וגם היהודים שנשארו בחיים נהיים חשדניים בערבים שאולי הם מי שירצחו עכשיו כי איך ידעו מי כן ומי לא
אני הייתי ככה אהבתי ערבים אבל היום אי אפשר לתת אמון באף אחד מהם מנקה בית ספר הפך למחבל ופיגע עובד בנק הפך למחבל
שואל השאלה:
^^ בחיים לא שנאתי חרידים ואני גם גרה בשכונה של אחת, עניין אותי נושא אחד ספציפי כי לאחרונה יש מלא שינאה ( לא ידעתי שגם על חרידים חייבת להגיד)
אנונימית
גם לפני זה היו פה גזענים
זה החמיר מאוד במהלך הקורונה וזה מחמיר בכול פעם שיש תקופת פיגועים
אנונימי
ענית לעצמך
בגלל גל הטרור
אחותי על השנאה כלפי החרדים לא אכפת לך? צביעות מהי
אנונימית