4 תשובות
סיכוי די גבוה האמת הם כבר היו אמורים להופיע פה לפני כמה שנים
הלוואיי
^ לול זה סטיב האריס
די בספק שזה יקרה כבר.
עלויות עצומות, כרטיסים שיהיו מאוד יקרים לציבור ואל תשכחו את ההופעה שהם ביטלו בארץ.
אני טסתי לראות אותם ואני שמח שחוויתי את זה