3 תשובות
כשהייתי בבית ספר דתי המורות היו מעירות לי אם הייתי הולכת עם חולצה יותר קצרה מהמרפק
למדתי באולפנה, היה קוד לבוש וצריך ללכת עם חולצת תלבושת עם שרוול באורך 3/4 אבל בפועל לא אכפו את זה וכן הרבה לבשו חולצות גזורות/קצרות
אצלי כן. אני לומדת בבית ספר דתי לבנות בלבד ומותר לנו ללבוש חולצות קצרות, לא חייב עד המרפק
באותו הנושא: