2 תשובות
אין דבר כזה מאכל משמין.
עליה בשומן נגרמת רק מדבר אחד וזה פלוס קלורי. להכניס לגוף יותר קלוריות מאשר שהוא שורף. אם תאכלי מאכל שיש בו הרבה קלוריות והוא יעלה אותך מעל הסף הקלוריות שאת אמורה לאכול ביום אז אכן תעלי בשומן אבל אם בסך הכל אכלת מאכל "לא בריא" אז זה לא בהכרח אומר שתעלי במשקל או שתהיה לך יותר הצטברות שומן בגוף
בכל מקרה הדבר היחידי שמשמין זה פלוס קלורי. שוב אני אומר מה זה: לאכול יחתר קלוריות מאשר הכמות ששורפים את הקלוריות. למשל אכלת ביום 1500 קלוריות ואת אמורה לאכול 1700 קלוריות אז את תהיה בגירעון קלורי ותרדי במשקל ובדיוק גם הפוך