3 תשובות
מה צריך
שואל השאלה:
אשמח אם תוכל לשלוח לי את מה שעשית בסימולטור.. כאילו מה שצריך להגיש.
אני לא מבינה כלום ואני רוצה לראות איך זה אמור להיראות כדי שאוכל להבין ולהתקדם בקורס
חחח אני הרבה אחרי כיתה י, ולא הייתי במגשימים...

אם יש לך איזה שאלה ספציפית אני אוכל לעזור, אבל איו לי סימולטור שהכנתי