התחברות
הרשמה
אתם מעדיפים להיות בסביבת אנשים רועשים יותר או שקטים יותר?
14 באוגוסט 2023, 14:13
העדפות
תכונות
רעש
שקט
משיכה
3 תשובות
לא רועשים מידי כי זה מגעיל אבל גם לא מת על טיפוסים שקטים יותר מידי פשוט שיהיו רגילים כזה הכי טוב
ה
ההוא שאוהב שחיפים
שקטים
מ
מתי תבינו שפלאפל זה לא ישראלי
בין לבין
-
-_- bOMbastiC side eYe
באותו הנושא:
למה אנשים מעדיפים לא להיות חברים של אנשים עם אוטיזם בתפקוד גבוה?
אני לבד בהפסקות, לאן לברוח כדי לא להיות בסביבת אנשים?
מה אתם מעדיפים, להיות לבד או בחברת אנשים?
אתם אוהבים להיות עם אנשים או מעדיפים להיות לבד?
אנשים גבוהים הייתם מעדיפים להיות נמוכים? אנשים נמוכים הייתם מעדיפים להיות גבוהים?
מעדיפים להיות אנשים חברותיים לחיים או אנשים טובים בלימודים?
מעדיפים להיות לבד במשך חמש שנים/ להיות עם אנשים רועשים כל החיים?
אתם מעדיפים להיות יותר לבד או עם אנשים?
מאתם מעדיפים להיות? שחקנים או אנשים רגילים?
יש אנשי שלא מתאים להם לחיות בסביבת אנשים אחרים ויכול להיות שעדיף להם לחיות בבידוד מהעולם וכמה שפחות תקשורת ?
מה עדיף להיות בסביבה של חברים צבועים אחד אחד או להיות לבד?