16 תשובות
שואל השאלה:
אין לי שמץ מה הכוונה ^^
טת יכולה להסביר לי מי זאת ?
חח
אין לי שמץ מה הכוונה ^^
טת יכולה להסביר לי מי זאת ?
חח
היא מתכוונת ל on the ground
תכתבי ביוטיוב
on the ground
יש מישהי בבלאקפינק שקוראים לה רוזה
והיא במקרה הביאסית שלי:)
on the ground
יש מישהי בבלאקפינק שקוראים לה רוזה
והיא במקרה הביאסית שלי:)
זאת מישהי מבלאקפינק,
לכל אחת יש סולו משלה, והסולואים שלה הם רק באנגלית
on the ground, gone, hard to love
לכל אחת יש סולו משלה, והסולואים שלה הם רק באנגלית
on the ground, gone, hard to love
לא
יש את הסולואים של רוזה
love to hate me
הוא רק באנגלית והוא מהמם
הוא רק באנגלית והוא מהמם
type girl וlove to hate my
אלה שירים שבקושי יש
אלה שירים שבקושי יש
יש לlisa שירים רק באנגלית
בעיקרון לא
שואל השאלה:
תודה
תודה
זה לא סולואים זה פשוט שירים שלה לבד
סולו זה קטע בשיר שרק היא שרה בו אלה שירים שלמים שהיא שרה לבד
בכיף:)
the happiest girl
hard to love
hard to love
the happiest girl
וגם tally אם אני לא טועה..
והסולואים של רוזה
gone
on the ground
וגם tally אם אני לא טועה..
והסולואים של רוזה
gone
on the ground
באותו הנושא: