8 תשובות
נראלי רק בספר השלישי אבל בטח שלא הרבה כי זה בעיקרון ספרים לנוער
לא יהיה בזה כלכך סמאט
לא כל כך זה לא מפורט
לא
שואל השאלה:
דווקא אחלה ספר לנוער אני קוראת ספרים יותר מעניינים אבל זה באמת אחלה
אנונימית
אין כמעת כלום ועם יש זה רק נשיקות או משהו כזה
^ כן אני עצרתי בספר הראשון :(
סדרה גרועה לא שווה את המאמץ