3 תשובות
למה לשאול בדרך מנומסת?
היא מאחרת עם המשכורת שלך ולא משלמת לך את השכר שהבטיחו לך

הייתי דורש דברים.
שואל השאלה:
אז איך אפשר לכתוב?
אנונימית
שלום (השם שלה), מה שלומך?
בחודש הקודם קיבלתי תשלום לפי השכר ההתחלתי למרות שקיבלתי העלאה, רציתי לשאול לגבי היתרה, היא תתווסף למשכורת של החודש הזה?
ואז את גם שואלת אותה על החודש הזה וגם על היתרה