11 תשובות
למה כי סתיו אמרה? לא ספיר הכי נורמלית שם
אנונימי
^ לא יענקי הכי נורמלי שם ואז ספיר
חד משמעית. היא גם נורא מוזרה
מה קרה שפתאום כל הסטיפסים נפלו על ספיר היא אחלה בן אדם
לא היא ממש חמודה
היא הזויה ליפעמים
כן היא לא בקו
נכון, צודקת (סתם לא ספיר אחלה כזה)
היא בלתית שונאת אותה
היא בלתי
ומכוערת