7 תשובות
שואל השאלה:
לא מה?
לא מה?
אנונימית
שואל השאלה:
למה לא?
למה לא?
אנונימית
שואל השאלה:
מה ההבדל?
מה ההבדל?
אנונימית
שאת שואלת אם את חושבת שאת משקרת .
שואל השאלה:
ממש לא!
אני מדברת על לחץ רק
יש המון פעמיים שילשולים והקאות בגלל לחץ
ממש לא!
אני מדברת על לחץ רק
יש המון פעמיים שילשולים והקאות בגלל לחץ
אנונימית
זה לא נקרא שקר, ועדיין מעצם זה שזה מטריד אותך מספיק כדי לכתוב פה הייתי מדברת על זה
ובניגוד למה שכתבו פה מעליי- הסיכוי שהיא תיקח את זה למקום של הפרעות אכילה כשמדובר בהקאה ולא כשמדובר בשלשול הוא נמוך עד אפסי.
הדבר היחיד שמשמעותי בשקר הזה זה השקר עצמו, שמעיד על בושה במשהו טבעי (גם אם מגעיל) והשקר עצמו הוא גם מה שמטריד אותך- ופה הבעיה.
ובניגוד למה שכתבו פה מעליי- הסיכוי שהיא תיקח את זה למקום של הפרעות אכילה כשמדובר בהקאה ולא כשמדובר בשלשול הוא נמוך עד אפסי.
הדבר היחיד שמשמעותי בשקר הזה זה השקר עצמו, שמעיד על בושה במשהו טבעי (גם אם מגעיל) והשקר עצמו הוא גם מה שמטריד אותך- ופה הבעיה.
באותו הנושא: