8 תשובות
מה זאת השאלה הזאת
אנונימית
אתה יודע מזה סרטן שאתה בכלל שואל?
שואל השאלה:
צודקים שאלה לא במקום פשוט סיקרו אותי
אנונימי
הכל טוב
זה בסדר לשאול ולהיות סקרן
סרטן אפשר פאקינג למות מזה...
הפרעות שינה היה לכל אחד במהלך החיים תקופה שישן פחות טוב ועם כמה שזה מציק עדיין לא אף אחד לא מת מזה..
יש השוואה בכלל
כל אחד והקושי שלו..
לדעתי סרטן, מחלה מאוד קשה שלא נדע.