15 תשובות
להשים במקרר או במקפיא
לשים אותו בצד?
תשימי אותו במקרר לשתי דקות (לא ציני)
שואל השאלה:
כמה זמן
שימי בצד אל תגעי בו וזהו
שואל השאלה:
אבל אחרי זה הכל ממש איטי
במקרר
לעזוב אותו לכמה דקות

ולהחליף לו סוללה
מקרר? מה אתם מגזימים? שמים בצד לא נוגעים לא מטעינים לכמה דקות וזהו? מקרר?
שים במקרר, אני שוכחת את שלי שם לפעמים
תשפוך עליו מיק קרים
להוריד את המגן ולתת לו לנוח
תוריד את המגן ותשים אותו במקום עם אוויר קר טיפה ולא חם ואז אחרי שהוא כבר חא רותח תכבה ותדליק תטלפון וזהו
להניח בצד כמה דקות בלי טעינה בלי כלום אפשר אפילו לכבות אותו
שימי במקפיא