4 תשובות
כי את הימין שלו , הזכות היא לרכב שבא מימין בצומת בלי תמרוריפ
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימית
כל אחד נותן זכות קדימה למי שבא מימין, גם את
^^בדרכ צומת כזה יהיה מתומרר
באותו הנושא: