2 תשובות
אני לא כזה מבין גדול אבל אתה לא חושב שעדיף לשלם ולהיות בראש שקט? ברוב חניוני קאמפינג יהיה לך שירותים או שקעים או קיוסקים לקנות בהם אוכל ומים למקרה שיגמר ואפילו תאורה..
שואל השאלה:
זה 230 שקל לבנאדם בשביל לישון לילה אחד באוהל פרטי,זה לא נורמלי כאילו הטבע הוא הבית מלון שלהם
זה 230 שקל לבנאדם בשביל לישון לילה אחד באוהל פרטי,זה לא נורמלי כאילו הטבע הוא הבית מלון שלהם
אנונימי
באותו הנושא: