3 תשובות
אין איך להסתפק עדיף להמשיך לדמיין
תכנית אין איך להסתפק.
את יכולה פשוט לחשוב על דברים כיפיים שעשית.

מקווה שעזרתי :)
אם את לא שמחה עכשיו, גם כשיהיה לך כל מה שתחלמי עליו לא תהיי שמחה ותמיד תרצו עוד.

אושר לא תלוי במצב החיצוני
תזכרי את זה.
יפה שאת בכלל מצליחה לעשות דמיון מודרך