3 תשובות
אין איך להסתפק עדיף להמשיך לדמיין
תכנית אין איך להסתפק.
את יכולה פשוט לחשוב על דברים כיפיים שעשית.
מקווה שעזרתי :)
את יכולה פשוט לחשוב על דברים כיפיים שעשית.
מקווה שעזרתי :)
אם את לא שמחה עכשיו, גם כשיהיה לך כל מה שתחלמי עליו לא תהיי שמחה ותמיד תרצו עוד.
אושר לא תלוי במצב החיצוני
תזכרי את זה.
יפה שאת בכלל מצליחה לעשות דמיון מודרך
אושר לא תלוי במצב החיצוני
תזכרי את זה.
יפה שאת בכלל מצליחה לעשות דמיון מודרך