10 תשובות
לדעתי עדיף לך ללכת
תהיי עם המשפחה תצאי מהדכאון
תעסיקי את עצמך אל תהיי תקועה בבית
אמנם עכשיו חופש אבל תכף חוזרים לבית ספר
חבל שתהיי לבד
לכי תהני עם המשפחה שלך זה יעשה לך טוב
אל תעשי את זה לעצמך
ואם את רוצה את מוזמנת לפרוק אצלי בפרטי❤
תהיי עם המשפחה תצאי מהדכאון
תעסיקי את עצמך אל תהיי תקועה בבית
אמנם עכשיו חופש אבל תכף חוזרים לבית ספר
חבל שתהיי לבד
לכי תהני עם המשפחה שלך זה יעשה לך טוב
אל תעשי את זה לעצמך
ואם את רוצה את מוזמנת לפרוק אצלי בפרטי❤
לדעתי תצאי. זה יעזור לך גם לצאת מהדיכאון. אסור לך לוותר לעצמך.
לדעתי זה לגמרי בסדר שאם את לא רוצה ללכת, לא ללכת. את יותר חשובה מאירוע זמני. אם הקרובים מכירים אותך טוב ואוהבים אותך הם יבינו.
אבל- אולי זה יעשה לך טוב לצאת , להיות עם אנשים שאת אוהבת?
תחשבי על זה
אבל- אולי זה יעשה לך טוב לצאת , להיות עם אנשים שאת אוהבת?
תחשבי על זה
שואל השאלה:
זה לא יעזור לי לצאת מהדיכאון..וכבר סיימתי בית ספר
זה לא דיכאון שחולף לי סתם ככה אני יודעת שאם אלך אני פשוט אשחזר כל רגע ורגע במוח שלי
וכולי בחרדות כל הזמן
אין לי גם כוח לדבר באמת אני אראה על סף גסיסה
זה לא יעזור לי לצאת מהדיכאון..וכבר סיימתי בית ספר
זה לא דיכאון שחולף לי סתם ככה אני יודעת שאם אלך אני פשוט אשחזר כל רגע ורגע במוח שלי
וכולי בחרדות כל הזמן
אין לי גם כוח לדבר באמת אני אראה על סף גסיסה
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא אוהבת את המשפחה שלי
מנסה להתרחק מהם כמה שיותר
אני לא אוהבת את המשפחה שלי
מנסה להתרחק מהם כמה שיותר
אנונימית
אז זה התשובה- אם זה יעשה לך רע אז אל תלכי
שואל השאלה:
אוקיי תודה
אוקיי תודה
אנונימית
ברור שתלכי
גם אני פעם הייתי בתקופה קשה ולא רציתי לראות אף אחד.
קשה לך להבין ולהודות בזה עכשיו אבל מתישהו תביני שלצאת ולראות אנשים שאת מכירה כל החיים שלך כן עושה טוב, ומכניס קצת לפרופרציה.
אל תשימי על הערות מוזרות של דודה, הם סתם מחפשים נושא שיחה ובתכלס דואגים לך בדרך שנראת לנו מעוותת קצת.
גם אני פעם הייתי בתקופה קשה ולא רציתי לראות אף אחד.
קשה לך להבין ולהודות בזה עכשיו אבל מתישהו תביני שלצאת ולראות אנשים שאת מכירה כל החיים שלך כן עושה טוב, ומכניס קצת לפרופרציה.
אל תשימי על הערות מוזרות של דודה, הם סתם מחפשים נושא שיחה ובתכלס דואגים לך בדרך שנראת לנו מעוותת קצת.
אנונימית
אם את לא אוהבת אותם אל תלכי.
שואל השאלה:
אני בתקופה קשה כבר שנים כמו שאמרתי זה לא משהו שיכול לעבור לי^^
וגם פיזית אין לי פשוט כוחות ואנרגיה ללדבר
אני בתקופה קשה כבר שנים כמו שאמרתי זה לא משהו שיכול לעבור לי^^
וגם פיזית אין לי פשוט כוחות ואנרגיה ללדבר
אנונימית
באותו הנושא: