5 תשובות
להתנתק מהמשתמש
לשים את הטלפון בצד ולא לגעת בו, לעצום עיניים ולחשוב על דברים טובים. לילה טוב.
תכבי. את. סטיפס.
פשוט לנתק ולזרוק את הטלפון על הקיר
לעשות כיבוי
באותו הנושא: