160 תשובות
אני חושבת שאת סתם חושבת יותר מידי.
אנונימית
תגידי להורים שלך. אם את מתביישת אז תגידי רק לאמא שלך כשאתן לבד
^^את רצינית? זה ממש לא תקין היא צריכה לדווח על זה ולהגיד להורים שלה
אנונימי
תגידי להורים ותראי שעכשיו ישלך ביטחון שאת איתו גם הוא לא יעיז להתקרב
די כבר להמציא סיפורים בנות לא צריך להגיד להורים ולא שום דבר שקט.



אנשים שקוראים את זה אני כתבתי למטה למה התכוונתי בבקשה תלכו לקרוא את זה!!!!!!
אנונימית
תעשי לו את זה גם בוא נראה איך הוא יגיב
אה כן ממתי אח צריך להוריד את החציאית ולנשק לה את המקום הפרטי זה נראה לך הגיוני?

תגידי להורים שלך וכדי כמה שיותר מהר !
בגיל שש בן דוד שלי לקח אותי ליער ואמר לי לגעת לו באיבר מין
ורק שנה שעברה סיפרתי את זה להורים והם אולי היו בשוק אבל עדיף לסיים עם זה
ושהם ידברו עם אח שלך
תגידי להורים שלך שיכעסו עליו וילמדו אותו שאסור
דחוף להגיד להורים זה ממש לא בסדר
^^^^
אז הוא היה מנשק אותה בלחי או נותן חיבוק. הוא נישק אותה באיזורים אינטימיים
ולשאלה תדברי איתו על זה או שתנסי להרחיק אותו בכוח
תגידי לו דיי, לפעמים ושזה לא נעים לך
אל תקשיבי לheather בכלל!!!!
מזה "סתם אוהב אותה"

אם אבא יאנוס את הבת שלו לומר שהוא "אוהב אותה" לא הופף את הסיטואציה לבסדר

מה שהוא עשה בהחלט בהחלט מטריד
את לא צריכה ללכת למשטרה על משהו כזה יכול להיות שהוא סתם נער או ילד דוחה שלא למד גבולות

תספרי להורים זה האפשרות הכי טובה
תגידי לו שזה לא נעים לך ואם הוא ממשיך תפני לאמא שלך זה לא לגיטימי זו הטרדה מינית
בן כמה הוא היה כשעשה את זה?
זה חשוב מאוד
אנונימי
h3ather
זה לא קשור לשובניזם בכלל, זה שזה אח שלה לא מבדיל מהעובדה שמה שהיא מתארת הוא לא בסדר ולא הגיוני שיקרה בין אחים.
ככה משתיקים קורבנות הטרדה מינית אגב,
אומרים להן שהכל בראש שלהן.

כותבת השאלה
אם את חושבת שההורים שלך יאמינו לך ולא יגידו לך שאת מגזימה או כל תגובה שלילית אחרת שיכולה לצאת מזה, תחסכי לעצמך את הכאב הנפשי. תמצאי מישהו.י שאת סומכת עליהם גם אם זה רק לשתף כדי לדעת איך לשקול נכון את הסיטואציה.
הייתי במקום שלך.
אח שלי היה גורם לי לעשות כל מיני דברים כשהיינו קטנים וכיום אני מבינה באמת מה הייתה המשמעות שלהם.
לא מסוגלת להיות בקירבתו, לא משנה אם הוא נחמד ואיזה אח טוב הוא, פשוט. לא. מסוגלת.
חוויתי את זה גם מעוד מישהו מהמשפחה ולא מזמן.
כיום אני נרתעת ממגע, לא יודעת אם זה בגללם אבל יש מצב מאד גדול.

תספרי להורים !!!
אל תעשי את הטעות שלי. לא סיפרתי לאף אחד ואני יודעת שגם לא אספר

אם את רוצה שאני אדבר איתך בפרטי או משהו תגידי לי, פה בשבילך. מצטערת, זה לא מגיע לך או לכל אחד אחר
עריכה: אני רואה פה מלא שכתבו שגם הם עברו את זה ואני ככ מצטערת לשמוע
אתם לא לבד, הפרטי שלי פתוח לכל מי שרוצה לדבר או סתם שיקשיבו לו 3> (הגבתי בהמשך גם, השם משתמש שלי הוא "תכלת~")
אוהבת את כולכם וגאה בכם אין לכם מושג כמה!!!
אנונימית
אחיך צריך טיפול דחוף. נראה לי שנכון לספר לאמא
מה לעזאזל?!?
חייבת לספר לההורים !!
אם הוא ממשיך אם זה תגידי לפעמיים זה מתוך אהבה לא נראלי זה הטרדה מינית אבל אם זה מפריע לך תגידי לו שזה לא נעים לך לדעתי
אמאלה!!!!!! תדברי על זה!!!! תצעקי!!! תעשי רעש, רק אל תשאירי בשקט על דבר כזה!!!! הצילו!!!
זה ממש לא תקין דברי עם ההורים שלך
תספרי להורים שלך זה ממש לא בסדר
הוא עדיין עושה את זה?
שואל השאלה:
כו אבל פחות מפעם
אנונימית
שואלת שאלה^
(אני אותה האנונימית שכתבה שזה קרה לה)
בבקשה בבקשה בבקשה תספרי למישהו, מתחננת
אל תמשיכי לעבור דבר כזה ולא משנה כמה זה פחות מפעם!!!!
תספרי להורה שאת הכי קרובה אליו או למישהו אחר מהמשפחה שאת בטוחה שהוא יאמין לך
אם את רוצה לדבר איתי תגידי, אכתוב מה השם משתמש שלי
אנונימית
את חייבת לדווח
אם הוא עדין עושה את זה או עשה את זה בזמן האחרון תספרי לאמא, את חייבת.. או למישהו שאת סומכת עליו אבל באמת
אנונימי
תדברי איתו?
בן כמה הוא היה שעשה את הדברים האלה?
הוא עדיין עושה לך דברים בדיוק כאלה??
אם כן את פשוט חייבת להגיד לאמא שלך לספר לה את הכל והיא כבר תדע מה לעשות
תגידי להורים ואם הם לא עושים כלום תפני דחוף למשטרה, לא אכפת לי שהוא אח שלך זה עליו ושום דבר שיקרה מעכשיו והלאה זה לא אשמתך
אני מצטערת שאת עוברת את זה ובהצלחה בהמשך! אם תצטרכי משהו אני פה!
דחוף להגיד להורים, אם הוא שוב ינסה לעשות משהו תגידי לו להפסיק אם לא יקשיב תתנגדי.
זה *לא* בסדר ו*לא* נורמטיבי בשום פנים ואופן.
אנונימית
גם אני זוכרת שאח שלי עשה לי דברים בסגנון בעבר ואפילו שישנתי לרגע פתחתי עיניים וראיתי אותו בלי מכנס מול הפנים שלי ואז אמרתי איכס והוא ישר ברח לחדר וראיתי אותו מציץ לראות אם שמתי לב באמת והתעוררתי וההורים שלי גם אמרו לי שיום אחד הם ראו אותו מנשק לי את הלחי בזמן שינה והם השביעו אותו לא לעשות דברים כאלה יותר וזה עד היום רודף אותי ואני לא יודעת מה לעשות ומה להגיד אני לא יכולה לחיות עם הידיעה שאני פשוט אמות ואף אחד לא ידע מזה אבל איך מספרים מה אומרים זה קרה מזמן אני כבר בת 16 וזה עוד רודף
אנונימית
הי נסיכה
עברתי משהו דומה, שפחדתי מאוד על מה ייקרה עם המשפחה אחרי שאספר את מה שקורה לי עם האדם שפוגע בי, ואני יודעת שזה מבעית ומפחיד, הפחד של מה ייקרה והרצון שהמשפחה תישאר יציבה "בלי בעיות".
אבל לך מגיע ביטחון, לך מגיע להרגיש בטוחה במקום שאמור להיות המקום הבטוח שלך. מה שאח שלך עושה לך זו פגיעה, ואת צריכה לספר את זה להורים שלך - אני יודעת, זה לא קל, אבל את לא יכולה להמשיך לסבול ואי אפשר לתת לו להמשיך.
גם אם זה עדיין קורה וגם אם זה שייך לעבר את צריכה לשתף בזה, ולא חייבת בהכרח להורים, אולי למישהו אחר קרוב, (בן משפחה אחר, מורה, יועצת) והם ידעו מה לעשות, צריך לטפל בזה ולעזור לך. אני מאמינה בך מלאכית, ופה בשבילך, באמת, לכל דבר, תמיד מוזמנת בפרטי.
אם את רוצה ייעוץ את יכולה להתקשר למרכז לתמיכה בנשים שחוו הטרדה מינית
אם הוא עדיין עושה לך את זה היום למה את שותקת.
אנונימית
אני ככ מבינה אותך^^^^^ (5)
כתבתי כאן, אח שלי גם היה משכנע אותי (כואב לי ככ להגיד מכריח) ולא משאיר לי ברירה אלא לעשות דברים שהוא אומר
הייתי מאיימת לפעמיל להגיד להורים והוא היה אומר לי "אף אחד לא היה מאמין לך"
שמה כסף שהם היו מאמינים לי
היום אני כבר בת 15, לא יודעת אם אחרי ככ הרבה זמן זה יזיז להם, בגלל זה אני אומרת שתגיד להם עכשיו וכמה שיותר מהר
אנונימית
להגיד להורים דחוף
אני חושבת שגם הוטרדתי מנית כולי בוכה עכשיו
אנונימית
אם הוא עשה לך דברים איומים הוא צריך טיפול אז יעזור להגיד גם עכשיו^^^
זאת שמעליו באלך לפרט? יכול להיות שאתם נראה לך
אנונימית
מעדיפה כבר להגיב עם המשתמש שלי
אני האנונימית שכתבה שהיא הייתה במקום שלך
אהובה, אני ממש ממש רוצה שתכתבי לי, הכי מבינה אותך בעולם ומבינה למה את לא רוצה לספר ובגלל זה אני רוצה שתכתבי לי כי אני רוצה להסביר לך למה את ממש חייבת
וסתם גם בשביל להיות פה בשבילך
שוב, אני ממש ממש רוצה שנדבר אנונימית, תכתבי לי 3>
^^^אני יודעת שכדאי לי לספר אבל מעדיפה שלא כרגע, עוברים עליו מספיק דברים, אבל אני בטוחה שעוד אספר (אם זה היה ממשיך לא הייתי חושבת פעמיים)
תספרי להורים זאת הטרדה מינית
היי אהובה
יכולה להבין את הכאב שלך.. הטרדה מינית היא דבר משתק ומצלק, ובטח כשזה ממישהו מהמשפחה שאמור להיות לו את החיבור הזה מעבר.
עם כל הקושי, אסור לך להשאר עם זה לבד, את חייבת לספר להורים!
זה לא משנה שזה אח שלך- בן אדם לא אמור להתנהג ככה, ולא מגיע לך להפגע.
לספר באמת יעזור, ואני מקווה שההורים יגיבו בהתאם. ותרגישי חופשי לפנות אליי אם את צריכה עזרה או לדבר❤
לדבר עם ההורים שלך בדחיפותת
שהייתי בת 8 שחקתי בחול עם חברות והתלכלכתי ומישהו זקן מהצד ראה את זה וקרא לי לפינה והכניס את היד שלו לתחתון שלי ונגע באזור והריח אותו ועשה את זה שוב בטענה שהמקום הזה מלוכלך ורק לאחרונה הבנתי שזו הטרדה..
כולי דמעות עכשיו
אני לא סיפרתי את זה בחיים להורים שלי וגם אם כן מאוחר מדי עכשיו..
אנונימית
מבחינה חוקית זו הטרדה מינית, מבחינה הגיונית זה ספאם גרוע.
אנונימי
מה שאומרים לך פה זה מזעזע לכי דחוף לספר להורים
זה לא בהכרח הטרדה היא הייתה בת 7 שזה קרה
אנונימית
בתור מישהי שאח שלה גם הטריד אותה מינית תגידי להורים הם יכולים להשאיר אותו בבית ולהכחיש כמו ששלי עשו והם יכולים גם לעזור לך ואני ממש מקווה שההורים שלך יעזרו לך ואם לא תפני לגורם אחר כמו יועצת בית ספר או משהו בסגנון שתהיה חייבת לדווח על זה אל תעשי טעות של לא לספר לאף אחד גם אם אומרים לך לא לספר כי ההורים שלי אמרו לי לסתום ועד היום אני מפחדת לספר לאנשים אני ממש מקווה שתהיי בסדר ואני בטוחה שאת מדהימה ואח שלך סוטה
אנונימית
אנונימית
איזה בנאדם חולה נפש את לא צריכה לבכות בגללו איכס איזה אנשים שלא מתגברים על עצמם באלי להקיא
בכל אופן מאחלת לך להתגבר על זה הוא לא שווה את הבכי שלך ^^^
אנונימית
לדווח אבל ממש , זה רציני מזעזע. ולמי פה שרושמת שלא לדווח ולא זה ,התנהגות מזעזעת
אם את היית חווה את זה לא היית אומרת את זה. אז מה אם הוא אח שלה.
אני לא יכולה זה כואב לי כ"כ למה שהוא ירצה לגעת בי..
אנונימית
כמובן שתספרי.
אני מצטערת שזה מה שאת עוברת.
שימי את החששות שלך בצד לרגע, את נמצאת במקום שבו את נמצאת בקרבת אדם שאת לא מרגישה איתו בנוח, הוא עשה משהו בניגוד לרצונך. זה לא תקין.
תנסי לעשות את המאמץ ולספר לאדם שקרוב אלייך, להעזר בו לספר לשאר המשפחה, להורים שלך, לעוד אחים (במידה ויש).
אל תשארי עם זה לבד, הוא צריך לשלם על מה שעשה, להבין שגרם לאחותו משהו לא בסדר.
אני פה בשבילך, את לא לבד.
אנונימית
אי אפשר להסביר דברים כאלה יש אנשים מגעילים שלא ראויים להיקרא בני אדם כי הם מתנהגים כמו בהמות ומטה אגב שלא תחשבי אף פעם שאת אשימה בזה כי את לא
והוא כבר קיבל או יקבל את העונש שלו מבטיחה לךך
אנונימית
תגידי להורים במיידי
זה לא משנה שהוא אח שלך
הוא הטריד אותך מינית
אני ממליץ להתקשר למשטרה
אמאלה התגובות פה ממש כואבות
לשאלה תגידי להורים שלך דחוף
את תראי כשתדווחי להורים שלך הוא יהפוך להיות הטאטלע ואת תהיי המלכה
תגידי להורים שלך עכשיו! זה רציני!
דחוף לדווח להורים. אני יודעת שאת חוששת אבל מה שהוא עשה לך זה ממש לא בסדר ואת חייבת לדווח ואני מצטערת שעברת את זה בהצלחה
שהייתי בת 8 שחקתי בחול עם חברות והתלכלכתי ומישהו זקן מהצד ראה את זה וקרא לי לפינה והכניס את היד שלו לתחתון שלי ונגע באזור והריח אותו ועשה את זה שוב בטענה שהמקום הזה מלוכלך ורק לאחרונה הבנתי שזו הטרדה..
כולי דמעות עכשיו
אני לא סיפרתי את זה בחיים להורים שלי וגם אם כן מאוחר מדי עכשיו..
עריכה : הוא היה סבא של חברה שלי ואני הייתי במצב רגיש עקב גירושי הורי
ופחדתי לספר ועד היום אף אחד לא יודע וגם החברה הזאת לא
אז אנונימת יקרה מקווה שאת בסדר ודעי לך שהיום הבנתי שזו לא בושה לפנות לעזרה את אמיצה שאת משתפת אנשים
אני כ"כ גאה בך
גדולה מהחיים!!
אנונימית
ממוש, הייתי במקום שלך.
תכתבי לי בפרטי, מבטיחה לא לעשות כלום חוץ מלדבר איתך, בבקשה תכתבי לי, יש לי איך לעזור.
אנונימית
אין אומץ כבר לספר להורים..
אנונימית
יכול להיות את סתם מגזימה והכנסת לעצמך דברים לראש?
יש מצב שהוא עשה את הדבר הזה שנושפים על העור וזה עושה פלוצים, זה מצחיק ילדים בדרך כלל

תודה על המינוסים, אתם לא יודעים מה זה כשאדם מכניס לעצמו דברים לראש, חבר שלי חיבק מישהי חיבוק נחמה כשהיא הייתה בהתקף חרדה והכל היה בסדר, אחר כך היא ספירה לחברים שלה והם הכניסו לה לראש שהוא עשה את זה כדי להרגיש את החזה שלה אי וואט אבר, אשכרה חיבוק, היא התחילה להאמין בזה, והכניסה לעצמה לראש שהט4 הטריד אותה
היי, אני מבינה אותך, עברתי דבר דומה ואני יודעת כמה שזה קשה ומלחיץ ונוראי.

אז קודם כל, לכי תגידי להורים שלך!
תקשיבי לי (ולתגובות אחרות שאומרות כמוני), אם לא תספרי על זה עכשיו, אחר כך את לא תצליחי ואת תתחרטי על זה כל החיים שלך.
ההורים שלך צריכים לדעת מזה, והם יעזרו לך.
זה ממש לא בסדר ואי אפשר לעבור על זה בשתיקה.

באמת שכואב לי לראות את מה שכתבת (ואת מה שעוד אנשים כתבו פה...).
אני מזמינה את כל מי שעבר משהו כזה ורוצה לדבר, להתייעץ, לפרוק או בכללי לכל דבר, לבוא לכתוב לי בפרטי. אני לא שופטת, ואני אשמח להקשיב ולעזור ולתמוך לכולכם❤ תזכרו שאתם לא לבד, ושתמיד יש אנשים שיוכלו לעזור לכם, גם אם זה מרגיש שאתם לבד בעניין הזה.
h3ather
הוא בן 20 אני חושבת שאם הוא רוצה להראות לה אהבה הוא אמור לדעת לא לנשק אותה באיזורים אינטיימים הוא לא ילד קטן וככה לא מראים אהבה ואני בטוחה שאת יודעת את זה שככה לא מראים אהבה זה שהוא אח שלה לא נותן לו רשות להטריד אותה מינית היא לא חושבת יותר מידי היא צודקת,זה לא דבר נורמלי לעשות
וואי תקשיבי גם אני עברתי משהו מאח שלי איזה 3 שנים עד שגדלתי והבנתי שזה לא בסדר , תאזרי אומץ תספרי להורים שלך זה יעשה לך טוב בצורה שאת לא מבינה ! לי אישית הקשר עם אח שלי נהיה הרבה יותר משוחרר ובריא וכייפי אחרי כל הסיפור הזה כשאין סוד ולחץ שלו שאני לא יספר ושלי שאני מוטרדת.. פשוט תספרי להורים שלך בהתחלה זה קצת מלחיץ ולא נעים בינך לבין אחיך אחרי כמה זמן זה ישתחרר ויעשה טוב לשניכם ובעיקר לך ולנפש שלך בהצלחה !
גם אני עכשיו נזכרתי שנורא כאב לי למטה פעם ואח שלי פחד וסגר את הדלת ואני חשבתי שזה סתם כאב גדול כשזה הפסיק ואני לא יודע מה לעשות גם ככה לא מאמינים לי שהוא פסיכי
אנונימי
וואי הזאתי שכתבה שהיא חושבת יותר מידי אם זה לא אח שלה מבדוי את מזעזעת
אני הייתי אומר להורים
ובבקשה תשימי לי פרח יש לי רק אחד
ברור לדבר על זה!
אני בשוק מהתגובות כאן!! אני מכירה סיפורים וזה ממש לא לגיטימי.
אם מישהו או מישהו לא משנה מי הוא או מי מטריד ברגע שהיא אומרת שזה לא נעים לה וזה מרגיש לה הטרדה אז *זה הטרדה* נקודה. זהו!
ובבקשה
תדברי על זה
שלא יתקרב אלייך.
אם את צריכה עזרה מוזמנת לדבר איתי בפרטי❤
אני כלכך מצטערת זה לא מגיע לך בכלל.
בבקשה תספרי להורים שלך
אנונימית
תספרי להורים שלך אני מתחננת כלכך כואב לי עלייך ואני רוצה שיהיה לך רק טוב ושכל זה יהיה מאחורייך3>
אנונימית
ועוד אח שלי אמר לכולם שכואב לו עכשיו כשהוא לא איתי, אעלק
אנונימי
את גיבורה שאת משתפת❤
שתדעי שזה לא קשור אלייך בשום צורה
שולחת לך חיבוק ענק❤
תספרי להורים
אנונימית
אנונימית שרשמה כמה תשובות מעלי פה שמנסיון הורים לא יאמינו
מניסיון שלי ההורים שלי כן האמינו לי
חבל שבמקום לעודד אותה לספר על זה את אומרת שלא יאמינו לה מנסיון שלך
שואלת השאלה תספרי להורים שלך.❤
אנונימית
אח שלך צריך ללכת לכלא
אנונימי
תנסי לדבר איתו ואם זה לא עוזר אז עם ההורים רק תעשי משהו שזה לא ימשיך
אתה צוחק נכון?^^^
אנונימית
מזעזע!!!
דחוף לספר להורים/למורה/למישהו מהמשפחה שאת סומכת עליו/להורים של חברות

מישהו שיכול לעזור! אל תחשבי על פירוק המשפחה! תפני לעזרה לפני שיקרה משהו קיצוני יותר!
ברור מאליו שהמחשבה הראשונה שלי זה שתלכי ותגידי אבל מצד שני אני לא יודע איך הוא הבן אדם.

לא שאפשר לדעת מה יש לו בלב אבל אם הוא מתחרט אז נראה לי אולי עדיף להיות בשקט כדי שלא תהיה מבוכה ברמת על.
וגם אם הוא השתנה.

השאלה אם הוא ממשיך / יודע שמש שהוא עשה זה לא בסדר בעליל
זה באמת לא נורמלי. תספרי להורים. זו הטרדה מינית.
לספר להורים
תגידי לאמא שלך
חד משמעית תגידי להורים שלך זה לא בסדר ולא בריא את לא צריכה לסבול בשביל לא לפרק את המשפחה
אני חוויתי משהו דומה גם על ידי אח שלי לפני שנה בערך וזה נמשך כמה חודשים.. אני מתחנן אלייך, פירוק המשפחה צריך להיות בתחתית סדר העדיפויות. אני לא יודע אם המשפחה שלך באמת תתפרק או לא אבל הרבה יותר חשוב שהוא יבין שזה לא בסדר ושזה יפסק. לאף אחד אין זכות לגעת בך כשזה לא מרצונך ושאת לא מרגישה בנוח. מדובר בכפייה והטרדה מינית. אם קשה לך או שאת מרגישה לא בנוח או לא בטוחה לדבר עם ההורים אני בטוח שיש קרובי משפחה אחרים שתוכלי לדבר איתם או חברים, הורים של חברים, יועצת בית ספר ואפילו מורה או מחנך/כת. בבקשה תספרי למישהו. ככל שזה נמשך ההשלכות נעשות יותר גרועות. אני עוד שנה אהיה בן 20 ואני בחיים לא רואה את עצמי מתקרב למישהי מתחת ל17 ובטח ובטח שלא אם היא הייתה אחותי ובמיוחד כשהיא לא מסכימה או רוצה את זה. אני יודע כמה זה קשה אבל בבקשה ממך, אל תשתקי. תזכרי שתמיד יש אנשים שמחזקים אותך שאת לא אשמה ושאת אף פעם אבל אף פעם לא לבד. את לא דרשת את זה, לא משנה מה לבשת ואיך התנהגת. זו לא התנהגות שאח בן 20 אמור לנקוט בה. אם את רוצה לדבר איתי בהודעות אני אשמח לעודד ולחזק אותך.
אוי ואבוי! את בטוחה שהוא באמת אח שלך?
לא קראתי הכל אבל זה ארוך יותר ממגילת העצמאות
אני צריכה להפסיק לתפוס בתחת של אחותי
יכול להיות שהוא עשה את זה מתוך אהבה
אני חושבת שזה בצחוק תגידי לו שזה לא נעים לך וזהו
את חייבת לדווח.
את חייבת לדווח על זה זה לא שאלה גם אם המשפחה תנקס זה לא משנה הוא פוגע לך בנפשש
למה כולם מלחיצים אותה לרגעו
הוא עושה את זה בצחוק אני בטוחה
פשוט תדברי איתו ותגידי לו שאת מספיק גדולה ומבינה את הדברים כי בשבילו כי 12 זה עדיין גיל שאת לא מאומרה לדעת מה זה כוס בכלל אבל זהו לא צריך להילחץ
אם זה היה מזמן עדיף שלא תגידי לאףאחד כדי שזה לא יפרק לך את המשפחה
אנונימי
^ אתה ממש לא צודק.
בתור מישהי שאבא שלה פגע בה (לא בקטע מיני) (סטיפס לא לשלוח עלי ניידת פליז) אז גם אני חשבתי ככה הרבה שנים עד שביום אחד אמרתי את הכל לאמא שלי וזה לא עשה לנו כלום למשפחה.
אנונימית
הטרדה מינית לגמרי הוא לא צריך להיות בכלל חלק מהמשפחה הוא צריך להירקב בכלא
יכול להיות שהוא לא עשה את זה במטרה זדונית, ואם תגידי לו שזה לא נעים הוא יפסיק.
אבל עם לא תספרי להורים, אני כאן למה שתצתרכי.
אגב, בן כמה אח שלך היה אז?
קצת אהבה לא תזיק
זה ממש לא נורמאלי ולא אמור לקרות .
אם זה ממשיך את חייבת לומר להורים שלך זה מצב לא תקין ויכולה להיות פגיעה יותר גדולה מזה.
תדברי איתו על זה.
יש מצב שהוא לא ידע מה הוא עושה והוא ממש מתחרט על זה
תגידי לאמא שלך בתור התחלה כי אולי קצת יותר קשה לדבר על זה עם אבא ומעבר לזה כל דבר שאת צריכה אני כאן בשבילך תמיד רק תשלחי הודעה לילה טוב נסיכה3>
לפי דעתי כדאי לך אולי לדבר לפני זה על זה עם אח שלך, יכול להיות יש אממ אולי איזה אי הבנה (למרות שלא נראלי)
אבל לא יודעת אולי תדברי עם ההורים שלך לפני זה
אנונימית
תבקשי פסיכולוג לכי לפסיכולוג שהוא עובד סוציאלי ותספרי לו
הוא לא יעשה עם זה משהו שיפגע בך
תבקשי פסיכולוג לכי לפסיכולוג שהוא עובד סוציאלי ותספרי לו
הוא לא יעשה עם זה משהו שיפגע בך
וזה עשוי להיות יותר קל לך מלספר להורים
את חייבת לספר את זה את ההורים שלך
תדברי עם אמא ותגידי לה
מצטערת שחווית את זה..
ממש מצטערת שאת עוברת
את זה תפני ישר להורים לפני שיקרה משהו אני בטוחה שאת מרגישה מוטרדת ולא בנוח כשהוא עושה לך את זה לא יכולה לתאר את זה אפילו.
כמה פדופילים ואנסים פוטנציאליים יש בתגובות אני פשוט מזועזעת. איך אפשר להצדיק דבר כזה או להגיד לה שזה בראש לה או שזה מאהבה? והאנשים האלה אשכרה אנשים חופשיים שמתהלכים בינינו, זה העולם שאני חיה בו, מדהים.. כו*שלהאמ,#*&!שלכם
אנונימית
לפני שאת מספרת להורים, תצלמי את זה בלי שהוא יודע, להרבה אנשים יהיה קשה להאמין שהבן שלהם יעשה דבר כזה, תשימי טלפון עם מצלמה פתוחה בחדר במקום שלא שמים לב.
כמובן שזה לא יהיה דבר קל לצפות בו או להראות למישהו אחר אבל זה רק כלי אחרון למקרה ולא יאמינו לך, זה ההוכחה האולטימטיבית ואם תרצי להגיש תלונות לא יהיה ספק כי לא תמיד מאמינים וזה מילה שלך מול שלו
אני מצטערת שאת חווה את זה, בהצלחה
הוא היה בן 15 חברים. יש לו יצר מיני לאחותו וזה לא תקין בשום צורה.
בגלל אנשים כמוכם שמנרמלים תקיפות של קטינים קורבנות אף פעם לא מספרים מה קרה להם ונשארים עם בעיות נפשיות. לי יש פוסט טראומה וחרדה, כתוצאה מזה- בעיות חברתיות וכתוצאה מזה דיכאון.
תפסיקו להיות קלים עם היד על המקלדת, יש דברים שהם לא אונס אבל עדיין משפיעים על החיים של אנשים וגם לזה צריך לתת במה.
אם הייתה לי תמיכה מהמשפחה ואנשים לא היו מנרמלים דברים כאלה הייתי במקום אחר ב-100%. אני כל החיים שלי חיה סביב מתי שהטראומה התחילה.
שאף אחד לא ינרמל לך את זה. לילדים יש יצר מיני בגיל אפילו יותר מוקדם מזה.
אני עברתי משהו דומה אז אם את צריכה לדבר בפרטי אני כאן בשבילך❤
אני יודעת כמה קשה זה יכול להיות אבל תנסי למנוע מאח שלך להמשיך לעשות לך את זה, תצעקי עליו אם צריך ואם הוא עושה משהו בכוח אז דחוף דחוף לספר להורים (בלי קשר, תספרי להורים).
תקחי אותם לשיחה רצינית ותגידי להם את זה ואם הם מתקשים להאמין אל תקחי ללב ותתעקשי ותגידי להם "זה באמת קרה, אני לא אומרת סתם אבל אני חייבת עזרה, הוא לא מפסיק" תמשיכי להתעקש לא משנה כמה זה קשה! את חייבת לנסות להשיג תמיכה מההורים כי אין לך מושג כמה זה בעייתי לחיות עם התחושה שההורים שלך לא לצידך.
קחי בחשבון שזה הבן שלהם ולכן קשה להאמין. תדמייני מזה שמספרים לך שהבן שלך עשה דבר כזה לבת שלך, קשה להאמין, אבל תמשיכי להתעקש ובסוף יאמינו כי הם אוהבים את שניכם והם יצטרכו להתרגל לעובדה שזה הבן שלהם.
מבין שקשה לך, אבל חייב שההורים ידעו, ואם זה לא עוזר אז הרווחה
לדווח דחוף
וואי לא תקין
תפני להורים\מבוגר
אם את רוצה לדבר על זה בואי אלי:)
דבר ראשון קחי מרחק ממנו
תגידי לאמא שלך! אין מה להתבייש
ץגידי לה את זה ברוגע תיגידי את מה שיש לך להגיד וזהו
לכל אלה שכתבו פה "שהיא מגזימה" או "שזה אח שלה" תדמינו איך הייתם מרגישים אם אבא שלכם היה מוריד לכם את המכנס,חצאית וואטאבר ועושה את זה. ועוד בגיל קטן! לדעתי את צריכה להגיד להורים שלך והם ידברו איתו על זה,מקווה שאת בסדר ואת מוזמנת לדבר איתי3>
אנשים יש סיכוי לשבור שיא מינוסים רק 145 מינוסים ושנשבר שיא
תתרחקי ממנו
תגידי לאבא שלך
עם את לא מרגישה בנוח
יש את המוקד הזה שעוזר לילדים
כמו 105
וואו השאלה התפרסמה רצחח
פלוסים מינוסים אש
לשאלה, תדווחי
אנונימי
אוי ואבוי אני ממש מצטערת
תספרי לאמא ואבא כמה שיותר מהר!
וואי אנשים 80 מינוסים לשבירת שיא קדימה למנס
את חייבת לספר את זה להורים שלך.
תני להם את המקום לשפוט מה זה.
את לא צריכה להתמודד עם זה לבד.
אם את מרגישה לא בנוח בסביבתו בגלל מעשים שהוא עושה אז זה לא וויכוח שאת חייבת לספר להורים. לאמא או לאבא או לשניהם
זה לא משנה
משהו בעל סמכות ויכולת לעזור לך צריך לדעת על זה.
תהפכי לגיבורה בסיפור שלך שמצילה את עצמה.
זה מעבר לשאלות של סטיפס.
כל הכבוד שהצלחת לכתוב את זה כאן
גם אם את על אנונימי
זאת עדיין גבורה.
הצעד הבא הוא להלחם.
אני עבקתי משהו דומה ואני לא מאמינה שפעם ראשונה בחיי אני משתפת את זה שהייתי קטנה (4-6) אני לא ככ בטוחה והיינו ישנים עם אמא שלי הוא היה מוריד מכנסיים במיטה ורצה שאני גם יוריד הייתי מורידה אני כל כך מתחרטת חשבתי שזה בסדר הוא רצה "שנחבר אותם" כך הוא היה אומר ולא היה לי בעיה אני ממש ממש מתחרטת על זה והייתי צוחקת בסוף לא היינו נצמדים (ממה שזכור לי אני לא כל כך זוכרת) אבל הכי גרוע שהוא לא עשה כלום בניגוד לרצוני אני זרמתי כי חשבתי שזה בסדר. כמובן שלא תמיד ישנו ביחד אבל אחרי כמה שנים שהייתי בת 7 עד 11 תמיד הוא היה קורא לי לחדר שלו ושהייתי נכנסת הוא היה ערום כולו וישר הייתי יוצאת אם זה שהוא היה אומר בואי נראה כמה זמן כל אחד מתקלח אז הוא היה נכנס למקלחת ושהייתי באה להגיד לו כמה זמן הוא במקלחת הוא היה יוצא מהמקלחת בלי מגבת ואומר שהוא שכח שאני אמורה לבוא או שלפעמים הוא היה בשירותים ומראה לי את הז^ן שלו מהחור שיש מתחת לדלת והיה רוצה שגם אני יעשה את זה עם איבר מיני אני לא זוכרת אם אי פעם עשיתי את זה. באותה שנה בערך באיזה שבת שהייתי בת 11 אחי הקטן היה 6 והוא סיפר להורים שהוא נוגע בהם, היה נותן להם לראות טלוויזיה ומניח את האיבר עליהם ונוגע בהם. ואיך ההורים טיפלו בזה? שלחו אותו לאיזה שבוע אצל סבתא שלי וזהו והוא מקבל יחס שווה ושווה בין כל האחים מאז עבר 3 שנים ואמא שלי והוא כמו בסטיז אבא שלי מאז מה שקרה רצה לשלוח אותו לפנימייה ורק בגלל אמא שלי זה לא קרה אבא שלי מאז לא מדבר איתו מילה וכמוהו גם אני אנחנו לא מדברים אין בינינו תקשורת אבט שלי יותר מזה לא רוצה אותו יושב איתנו בשבתות ואני אומרת לכם איזה שבת אחת הוא עשה צומי כאילו הוא עושה קידוש לבד בדרך כלל אני נרדמת מאוחר והוא אף פעם לא עשה קידוש לבד בלילה ומאז אמא שלי רוצה אותו בקידושים בחגים בארוחות ויותר מזה הןא פרזיט לא עושה כלום בבית אני היחידה שעושה ומפתיע שאמא שלי אומרת לו לעשות משהו ושהוא לא רוצה אז היא אומרת בסדר וקוראת לי ואם אני לא רוצה היא מתחילה לצעוק עליי שאני ילדה דוחה ועוד דברים ואני מספרת את זה כדי שתבינו איך אמא שלי הבליגה על כל זה והפכה לבסטי שלו. אני כל יום מתפללת לבורא עולם שישרוף אותו בגיהנום על כל המעשים הרעים שלו. אני יודעת שאם אני יספר לא יקרה כלום עובדה שזה מה שקרה לפני כמה שנים היא לא העיפו אותו מהבית. אני שמחה שיכולתי לשתף את זה פעם ראשונה בחיי. אל תעשי טעות כל עוד לא מאוחר מידי! אני לא ידעתי שעוד בנות סובלות וסבלו מאח שלהם ואני שמחה שראיתי את השאלה שלך וצריך מלא אומץ כדי לשתף שוב אני אומרת אל תעשי טעות בבקשה ממך לא מאוחר את יכולה לספר ויהיה יותר טוב עבורך את לא תחיי בפחד אני עד עכשיו מפחדת להסתובב בבית עם רגליים חשופות שלא יnרמן אותו ויעשה לי משהו אני מפחדת לישון בלילה אני מפחדת להישאר איתי לבד בבית אני עדיין מפחדת שאחים שלי נכנסים אליו לחדר והכי גרוע הם אומרים שאני מפלצת ושאותו הם אוהבים למה הם אוהבים אותו כי הוא לא צריך חצי יום כל יום לשמור עליהם לדאוג להם לאוכל לנקות אחריהם ולצעוק כשצריך ועדיין אמא שלי נותנת לו יחס מועדף אני מאוד מקווה שכל יום ויום אמא שלי מתחרטת על הטעות שלה אבא שלי עדיין רוצה להעיף אותו בעזרת השם זה יכנס לה לראש ותזרום עם זה. אני יודעת שסטיתי מהפריקה שלך מצטערת אבל פה הגיעה לי ההזדמנות לפרוק על כל מה שעובר לי. תודה לך בבקשה תקראי מה רשמתי ותביני שאת לא רוצה לחיות בפחד תספרי להורים זה נושא רציני
אנונימית
מזעזע^
היי זאת אני מהתגובה הראשונה. תקראו את מה שאני הולכת לכתוב עכשיו. אני חשבתי שהשאלה הזאת היא טרול ולא רצינית ושזה לא באמת משהו שקרה. (כתבתי שהיא חושבת יותר מידי כי חשבתי שהיא ממציאה את הדבר הזה) אני האחרונה שתשתיק דברים כאלה!!! קצת פרופורציות לפני התגובות שלכם בבקשה אתם אפילו לא ניסיתם להבין למה התכוונתי. אני התקשתי להאמין שדבר כזה קרה במציאות . אותה ילדה שכתבה את השאלה אני נורא מצטערת על התגובה שלי לא הייתה לי שום כוונה לזלזל בהרגשה שלך ואני מבינה גם את כל האנשים שעשו לי מינוסים כי התגובה שלי באמת לא הייתה קשורה ואני מבטיחה שחשבתי שזה משהו שלא קרה במציאות.
חלק מהאנשים פה איחלו לי דברים נוראיים וקיללו אותי ואפילו לא ניסיתם להבין למה התכוונתי

מקווה שהבנתם וסליחה מעומק ליבי שפגעתי ❤
אני באמת מתחננת שתאמינו לי
ושואלת השאלה אני באמת באמת אשמח אם תבואי לפרטי רגע אני רוצה להתנצל בפנייך באופן אישי❤ ומקווה שתקבלי את ההתנצלות
כל הכבוד לך^
^^^^דוגמא לאנשים לא מכירים את הסיפור המלא, ופה אתם מאמינים לילדה שהיא הקורבן ישר ללא מחשבה על הצד השני

לא שאני אומר שהוא לא אשם, פשוט אתם לא יודעים את כל הסיפור
לא אין צורך להגיד לי כל הכבוד זאת באמת הייתה אי הבנה אחת גדולה! אף פעם אסור לכתוב משהו ואז ללכת לישון
בבקשה תעזרו לי להפיץ את מה שכתבתי פה בכל
הסטיפס אני באמת מרגישה אשמה תעזרו לי בבקשה
ספרי להורים
הילדה שכתבה את השאלה אני מתחננת שתכתבי לי בפרטי אני רוצה לדבר איתך
^ כן בבקשה תכתבי להה
למה שתגידי דבר כזה גם אם את לא מאמינה המקרים האלה קורים מלא
אם את לא מאמינה וחושבת שזה טרול אל תגידי כלום פעם הבאה במקום לזלזל במי שמתלוננת ולהגיד לה שזה בראש שלה
בכל מקרה כל הכבוד שהתנצלת על זה לפחות
אל תקחי קשה. זה ביני לבינה❤
אמלה אשכרה יש לראשונה 574 מינוסים אני לא נושמת
כן אני הראשונה תקראי את מה שכתבתי
כןכן אני יודעת באתי מהשאלה שלך
^^האטר מחקו לך את השאלה נכון?
לשאלה- תדווחי (כדי שלא ימחקו כבר עניתי לה על זה תשובה ארוכה אתמול)
אנונימית
כן אני ממש עכשיו מדברת עם נאמן שיחזיר לי את השאלה
^יאללה בהצלחה
אנונימית
אומייגד כמה נעצו
אנונימי
היי אנונימית,
לכתוב ולחשוף חלק מעצמך וממה שעברת זה לא קל ומראה על אומץ. ראיתי שאת שואלת מה לעשות וקראתי את כל התגובות שהגיבו לך כאן. כתבו כאן כמה אופציות כמו לספר להורים ,להתלונן ועוד ועוד. אין פתרון אחד וחשוב לעשות את מה שיתאים לך, בקצב שלך ובזמן שלך. את זו שתחליטי מה יהיה לך נכון.
קוראים לי אסתי ואני מלווה בני ובנות נוער ברשתות. אני רוצה להזמין אותך לא להישאר עם זה לבד ולדבר איתי. תוכלי להישאר אנונימית ולספר רק מה שתרצי. נוכל לחשוב ביחד מה תרצי לעשות ואיך אפשר לעשות את זה וכמובן לקבל תמיכה לאורך הדרך.
את יכולה לשלוח לי הודעה פרטית כאן או באינסטגרם/טיקטוק שלנו elem.digital.
מחכה לך,
אסתי עלם דיגיטל.
את חייבת לדווח על זה לפני שיהיה אונס!
תספרי להורים שלך דחוף!!!
זה ממש לא בסדר!!!
אני ממש מצטער לשמוע על המצב הקשה שאתה מתמודד איתו. חשוב לתעדף את הבטיחות והרווחה שלך. זה חיוני לדבר עם מבוגר מהימן על מה שחווית, כגון הורה, אפוטרופוס, מורה או יועץ. הם יכולים לספק את התמיכה וההכוונה שאתה צריך כדי לטפל במצב זה.
זכור, אתה לא לבד בזה, ויש אנשים שיכולים לעזור לך. חיוני לדבר עם מישהו שיכול לנקוט בפעולה מתאימה כדי להגן עליך ולהבטיח את ביטחונך. אם אתה לא מרגיש בנוח לדבר עם מישהו שאתה מכיר, אתה יכול לפנות לארגונים כמו child helpline international או סוכנות מקומית להגנת ילדים לקבלת סיוע.
אנא זכרו שפנייה לעזרה היא קריטית, ומגיע לכם להיות בסביבה בטוחה ומאובטחת.
אנונימי
זה ספאם ?? ורגע רגע הוא עדיין עושה את זה
היי נתקלתי בשאלה הזאת במקרה אבל תקשיבי לי בתור אחות גדולה. אני מבינה אותך מאוד ואת הדאגה לפרק את המשפחה שלך ואולי לחשוש שהם יקברו אצ הסיפור.., אבל תקשיבי! תחשבי שהסוד הזה זה כמו המאכל השנוא עליך, שאת אוכלת כל דקה בלי ברירה. בסוף את תקיאי את זה ולא תוכלי יותר, כי הבטן של תתחיל לכאוב אם תשמרי את זה עוד זה יכול להשפיע על העתיד שלך, חיי הזוגיות ובעיקר ההתנהלות היום יומית הזאת. זה ישפיע עליך ויכאב לך ככ . אז תחשבי רגע על עצמך ועל העתיד, ילדים, בן זוג ותעשי עם זה משהו. תבקשי פסיכולוגית והיא תעשה איתך את התהליך הזה אפשר דרך קופת החולים שלך זה לא צריך לעלות הרבה. בבקשה תדאגי לעצמך אל תאכלי את הקיא הזה
אנונימית
זה הטרדה מינית לשמה תגידי להורים מה יש לך ? ומהר
אנונימי
^עכשיו נזכרת?!
אנונימית
אשכרה 601 מינוסים לתגובה ראשונה(בצדק)
זאת פעם ראשונה שאני רואה ככה, חח
602^
אנונימי
תבקשי ללכת לפסיכולוג ותספרי לו