5 תשובות
לא להגיב
אנונימי
עדיף שלא להגיב
תלוי, אתה רוצה ליצור שיחה? תשאל שאלה שקשורה לשיר או לריקוד
אתה סתם רוצה להחמיא? תחמיא..
או תעשה לייק פשוט
אל תגיב.. תעשה לה לייק וזה