20 תשובות
מהדלת יכול להיות נחמד
לרדת מהשמיים
פשוט אל
אנונימית
השיר של אורן להב בהליקופטר עם f35 מאחורה
תעשי מה שתכננת ובכניסה תעשי את המכונה הזאת שעושה ערפל כזה כל הבת מצוות שהלכתי אליהן בנות היו עושות ככה
בזבוז כסף
אנונימית
אני לא כזה דרמטי זה יוצא לי אוטומטי
אוקי תדמייני את זה

את נכנסת לעולם יפה עם כל המשפחה וחברים
ברגע שרואים אותך בשמלה המהממת שלך

השיר בננות של סטטיק ובן אל יוצא ברקע ואת מתחילה לעשות בראקדנס מטורף ולשבור שולחנות עם מהלכי קונג פו
שואל השאלה:
^^הייתי חייבת לתת פרח כי זאת פעם ראשונה שאני צוחקת מתשובה בסטיפס
שואל השאלה:
^^תודהה
זה נשמע נדיר הלוואי ועלי היה לעשות בת מצווה
גם היה את התקופה דל הקורונה וגם בחיים ההורים שלי לא היו מוציאים כסף עלי
שואל השאלה:
^תודה (:
ומצטערת שזה היה בתקופה של הקורונה
לצאת מצדפה ושיר בת 12 היום- שאנון
ולעשות את ריקוד האפרוחים
הדור הזה נוראי... מתי איראן כבר תשיג נשק גרעיני?
משער מיקום אחר עם ריק ומורטי
לעשות כניסה עם ריקוד ולאלף יונים לעשות טריקים
אנונימית
מזל טוב!!! ❤
הכניסה שלי הייתה מאיזה דלת שרק אני שמתי לב אלייה באולם ואז אמרתי לאמא שלי רגע אמא אולי אני אכנס מפה? והיא צחקה לי בפרצוף ואז ניסיתי וזה היה מצחיק בסוף זה מה שהיה ואז אחד לא הבין מאיפה באתי
שואל השאלה:
.^תודה❤
חחח דווקא נשמע כניסה מגניבה
שואל השאלה:
^^^^^מה לאזעזל אחי גם אתה מהדור הזה..