10 תשובות
זה נורמלי אל תתרגשי. מחר זה כבר יעלם או אפילו עוד איזה שעה שעתיים
סטראוברי
לשים פילינג לפניולהשתמש בקצף גילוח!
לשים פילינג לפניולהשתמש בקצף גילוח!
זה איפה שהיו שיערות כיאלו איזה זה עושה גירוי כזה תשתפי עם מים וסבון ושימי אלוורה או קרם לחות
אנונימית
קורה לכולם
זה עוד מעט ירד
זה עוד מעט ירד
לא^
גם לי, אני גילחתי רגליים והכל ובמשך איזה שבוע כל פעם שהיה לי קר ברגליים זה היה כואב
זה קורה לכולם
עור תות
יש משחה של דר פישר שעוזרת לזה
יש משחה של דר פישר שעוזרת לזה
זה לא עור תות, עור תית זה לא אדום אלא זה שבלי קשר לגירוי יש כאלו נקודות וזה נראה כמו העור ששל תות בערך והנקודו הן בדרך כלל כהות יחסית לעור, הנקודות זה פשוט גירוי וזה חא קורה לכולם למזה קרה רק בברך וחשוב להשתמש בגל גילוח,לא לגלח הרבה פעמים במקום אחד כי זה מדקק את העור ואז יהיו פצעים לעשות פילחנג לפני, להיות במקלחת כמה דקות לפני שמגלחים כדישהשיערות יתרככו ויהיה יותר קל לגלח (או פשוט להעביר עליהן מגבת ספוג במים פושרים חמים) ולשים הרבה קרם גוף אחר כך ולא לגרד לא לגעת עדיף
יש אנשים עם עור בהיר שלפעמים העור תות הוא אדום^^
באותו הנושא: