התחברות הרשמה

לחם עם פסטרמה או עם גבינה צהובה?

11 באוגוסט 2023, 23:37
טוסט    
6 תשובות
גבנצ
W
Wipes
פסטרמה
ג
גרי מנדלבאום
גבנצ
ז
זאת וזאתי
פסטרמה
L
Lanadelraylover
הכי טעים זה פסטרמה עם מיונז
ג
גרי מנדלבאום
ץפסטרמה
ה
הרצפה לא שוכחת את מי שדורך
באותו הנושא:
טוסט פסטרמה וגבינה צהובה. טעים?
סנדוויץ עם פסטרמה וגבינה צהובה- לנסות?
גבינה צהובה או פסטרמה??????
אכלתי בטעות סנדוויץ עם פסטרמה וגבינה צהובה... מה יקרה לי?
סנדוויץ' עם פסטרמה וטחינה או עם גבינה וגבינה צהובה?
הכנתי חביתה עם פסטרמה וגבינה צהובה. לכסות את זה עם מכסה חלבי או בשרי?
פסטרמה עם גבינה צהובה זה טעים?
טוסט עם פסטרמה או גבינה צהובה 9%?
גבינה גבינות גבינה צהובה גבינה למריחה
במה יש יותר חלבון פרוסה 1 של גבינה צהובה או פרוסה 1 של פסטרמה ?
פסטרמה (בשרית) וגבינה צהובה זה טעים?