11 תשובות
באמת תנסי תתפקסי בדברים שאת יותר אוהבת בעצמך לי לקח המון זמן לאהוב את כצמי ולהיות שלמה עם איך שאני נראית ואני עדיין לא חושבת שאני מושלמת אבל אני עם הרבה ביטחון עצמי ולא אכפת לי מה אנשים אחרים חושבים אני אגיד לך דברים שלי עזרו תסתכלי במראה כל יום תשימי לך אפילו פתק ותכתבי בו שאת אוהבת את עצמך ותגידי את זה לעצמך כל יום עד שתתחילי להאמין בזה הכל עניין של פסיכולוגיה עצמית ברגע שתשכנעי את עצמך שאת מספיק יפה את תאמיני בזה ואם את רוצה לשנות שיער גוף משהו הרוב באמת אפשר לשנות כולנו מסתכלים לפעמים על אנשים ואומרים "וואי הלוואי היה לי שיער כמו שלה" "יואו איזה גוף יפה יש לה" "באלי גם פנים כאלה" אין מה לעשות תמיד נרצה מה שאין לנו םשוט תתאמצי לשכנע את עצמך ואז את תאמיני בזה תסמכי עליי את חיה רק פעם אחת את בוחרת איך לחיות בלשנוא את כצמך? או בלעבוד על עצמך ולאהוב את איך שאת נראית
שואל השאלה:
אבל העיניין הוא שאני באמת מכוערת
כל בן אדם שרואה אותי גורם לי לברגיש רק יותר ויותר מכוערת מיום ליום
זה באמת במצב שאני לא אוהבת שום דבר בעצמי
כלום
אני בקושי מצליחה לדבר כי אפילו תקול שלי אני לא סובלת
זה הגיע למצב שאני מחייכת ואני רואה אפילו רק תגומה שלי ואני מתחילה לבכות
אם הייתם רואים אותי בראש הייתם אומרים לעצמכם שאני אחת המכוערות שראיתם
ושוב אני יודעת שאתם לא יכולים לעזור לי עם זה אבל תודה על התשובות בכל זא ❤
אבל העיניין הוא שאני באמת מכוערת
כל בן אדם שרואה אותי גורם לי לברגיש רק יותר ויותר מכוערת מיום ליום
זה באמת במצב שאני לא אוהבת שום דבר בעצמי
כלום
אני בקושי מצליחה לדבר כי אפילו תקול שלי אני לא סובלת
זה הגיע למצב שאני מחייכת ואני רואה אפילו רק תגומה שלי ואני מתחילה לבכות
אם הייתם רואים אותי בראש הייתם אומרים לעצמכם שאני אחת המכוערות שראיתם
ושוב אני יודעת שאתם לא יכולים לעזור לי עם זה אבל תודה על התשובות בכל זא ❤
אנונימית
אני מאוד מבינה אותך. אבל איך שאת תיראי את עצמך ככה אנשים יראו אותך. כשתביני שאת יפה זה יקרין כלפי חוץ ואנשים אחרים יראו אותך כיפה. זה תהליך שאת צריכה לעבור עם עצמך כדי להיות שלמה עם עצמך. ואת לא מכוערת, את פשוט מרגישה מכוערת וזה שונה.
אנונימית
שואל השאלה:
תודה❤
תודה❤
אנונימית
אני חושבת שלכל בן אדם שלא אוהב את עצמו יש את הכוח לשנות את הנראות שלו, אבל באמת זה קודם מתחיל הפנימי
כן זה קיצי והכל אגל אם את לא תאהבי את עצמך, השינוי שלך ךא יבוא ממקום אמיתי של מה אני באמת לא אוהבת ויהיה אני לא אוהבת הכל ואין לי איך לשנות הכל, ואני אומרת את זה מנסיון
ברגע שבאמת אהבתי את עצמי היה לי יותר קל לתרגט לשנות פיזית את הדברים שמפריעים לי
כן זה קיצי והכל אגל אם את לא תאהבי את עצמך, השינוי שלך ךא יבוא ממקום אמיתי של מה אני באמת לא אוהבת ויהיה אני לא אוהבת הכל ואין לי איך לשנות הכל, ואני אומרת את זה מנסיון
ברגע שבאמת אהבתי את עצמי היה לי יותר קל לתרגט לשנות פיזית את הדברים שמפריעים לי
יופי הוא בעיניי המתבונן
אני כן אגיד לך שככל שתאהבי את עצמך יותר וזה לא משנה איך את נראית אהבה עצמית יכולה לבוא גם כשאת הכי מכוערת שיש אבל ביטחון זה מה שמושך
אני כן אגיד לך שככל שתאהבי את עצמך יותר וזה לא משנה איך את נראית אהבה עצמית יכולה לבוא גם כשאת הכי מכוערת שיש אבל ביטחון זה מה שמושך
אופס
גומות זה הכי יפה בעולם
ואם באלך לדבר או לפרוק אני אשמח לנסות לעזור אפילו בפרטי אם את רוצה
ואם באלך לדבר או לפרוק אני אשמח לנסות לעזור אפילו בפרטי אם את רוצה
את נר? אז אני נר נשמה
שואל השאלה:
ההמשך
ההמשך
אנונימית
את יותר ממוזמנת לכתוב לי בפרטי אני אשמח לעזור לך❤
באותו הנושא: