8 תשובות
סובלים
מעשנים
יש נוהל שבת, שזה תכלס לנוח בלי שום משימות, ואז במוצש חוזרים לשגרה.
בעיקר חברים מעשנים ובטלפון
זה רק אני או שיש תמונה ברקע של חיילים נאצים?
שואל השאלה:
אין תורנויות ושמירות?
אין תורנויות ושמירות?
אנונימית
יש תורנויות ושמירות, כן. ובעיקרון נוהל שבת. אין לו"ז, לא מוליכים אותך בבסיס, את יכולה ללכת לחדר אוכל לבד כדי לאכול (כמובן מדוגמת). ואת צריכה ללכת לתורנויות/שמירות שלך.
יש תורנויות מטבח ושמירות, משאירים אותכם שבת בשביל לשמור על הבסיס ולתחזק אותו, לא סתם בשביל הכיף
כל זמן שאת לא בתורנות/ שמירה את יכולה לעשות מה שאת רוצה, את יכולה לישון, להתקלח, לדבר, להיות בטלפון וכו'
כל זמן שאת לא בתורנות/ שמירה את יכולה לעשות מה שאת רוצה, את יכולה לישון, להתקלח, לדבר, להיות בטלפון וכו'
באותו הנושא: