4 תשובות
בשמחה, אני אוהבת לשמוע סיפורים ואני יודעת להקשיב
שמעי כבר פעם שלישית וכבר לא נעים לי אז אם בא לך לפרוק אצל מישהו אץ מוזמנת
מה שעל ליבך
בשמחה
באותו הנושא: