22 תשובות
כי זה לא מקובל שאישה שיש לה בן זוג תדבר עם גבר אחר למטרה חברית.
שואל השאלה:
בתור ידידות
אנונימית
פשוט תתעלם מהם... מפגרים
אין דבר כזה ידידים, כשתהיי גבר תביני.
מותר לך לדבר עם בנים אף אחד לא אומר שאסור לך יותר לדבר עם גבר בחיים שלך כל עוד יש לך חבר
אבל שימי לב מצי זה דיבור של ידידות ומתי זה דיבור שהוא נפשי אישי.. כי בשביל זה נמצא החבר
שואל השאלה:
נו חד משמעית יש דבר כזה, פרנדזון
אנונימית
כי זה פחות מכבד
כמו שאת לא תרצי שהוא ידבר עם בנות אחרות
אלא אם כן זה לא זוגיות רצינית אלא זוגיות שאת יודעת שתיפרדו
שואל השאלה:
זו זוגיות רצינית, ולא מפריע לי שהוא יותר עם בנות, כי אני מכבדת אותו ואני יודעת שזה ידידות נקודה
אנונימית
פרנדזון לא סותר את זה שאין דבר כזה ידידים.
את יכולה עד מחר להשים מישהו בפרנדזון, זה לא מבטיח לך שיש לו כוונות טהורות כלפייך.
וגם אם היה לו כוונות טהורות ובטווח הרחוק הוא לא היה מפתח כלפייך רגשות או את כלפיו - זה לא משנה את העובדה שאת אמורה לקבל יחס רק מהגבר שלך ולא מאף אחד אחר.
ברגע שאת מקבלת יחס גם מגברים אחרים הפוטנציאל של האהבה בזוגיות שלך יורד כי זה הופך להיות יותר מובן מאליו ואת כבר תשתוקקי פחות לגבר שלך.
את רואה אתכם בעוד הרבה שנים ביחד?
שואל השאלה:
^^זה לא מפריע לחבר שלי, זה מפריע לבנים שאני מדברת איתם, זה שיש לי חבר...
אנונימית
שואל השאלה:
בעזרת ה^^
אנונימי
כי הבנים האלה לפחות לא צבועים ולא רוצים להשלות אותך ב"ידידות"
שואל השאלה:
אבל אני מדברת איתך על אנשים מהאתר הזה, הם לא פגשו אותי במציאות, נטו דיברו איתי קצת פה, איפה פה המשיכה המינית??^
אנונימית
^ אולי ראו תמונה שלך, אולי הימרו שאת נראית טוב, אולי ואולי ואולי.
שואל השאלה:
בנים זה עם קשהה^
אנונימית
שואל השאלה:
ניסו ח ח ח ח ח^
אנונימית
אם זה לא מפריע לצד השני אז זה בסדר גמור, אבל תנסי למצוא איזון בין השניים, בסופו של דבר איך תרגישי עם החבר של ידבר עם ידידה יותר מאשר איתך?
שואל השאלה:
אני חוזרת ואומרת זה לא מפריע לזוגיות, זה מפריע לבנים שאני מדברת איתם
אנונימית
שואל השאלה:
מה מגעיל??
אנונימית
חל איסור חמור כן
אנונימי
כי זה מגעיל