8 תשובות
בדרך כלל אם אין לי כלום אני או קם ממש מוקדם באיזה שמונה
או איזה 11
או איזה 11
אני קם רק בין 10-12 בערך כאילו ביום שישי
בדרך כלל 11 12 כזה
אני בדרך כלל קמה בשתיים כזה
אני ב11 12 ככה
אני אחת עשרה וחצי, שתיים עשרה
תמיד יש את אלה שקמים מוקדם
ואת אלה שקמים מאוחר
אז אני לא חושב שאפשר להגיד שיש ממוצע
ואת אלה שקמים מאוחר
אז אני לא חושב שאפשר להגיד שיש ממוצע
שתיים כזה
אנונימית
באותו הנושא: