7 תשובות
תלוי במרכיבים של המייק-אפ
וגם במה שאת משתמשת בשביל להתאפר אם זה ספוגית או מברשת שלא נקיות מספיק
הלא איכותי הורס את העור
לא, תלוי במרכיבים אבל אלו הלא איכותיים הורסים יותר
איפור בחיים לא עשתה לי חצקונים אבל אני בערך שבוע בלי איפור והפנים שלי פחות נפוחות ויש לי פחות אקנה אש כנראה שזה כן עשה
והאיפור שלי נחשב איכותי כי אני משתמשת במוצרים מספורה פריימר של glow recipe וsetting spray של charlet tilbury
קונסילר של מייבלין וליגאל
שפתונים של קיקו מילנו והקולקציה של ספורה
עיפרון לעיינים של ספורה ואיילינר שלהם
לא משתמשת בכיסוי מלא
עיפרון שפתיים של מאק היילטר של wet and wild
סמקים של רייר ביוטי טינטין אדומים לוריאל ועוד כמה מסקארה
בעיקרון זה מה שאני שמה וזה כן עושה חצקונים כנראה כי בלי הפנים חלקות מאוד
לא שמעתי על זה