התחברות
הרשמה
בנים שפתיים גדולות או קטנות תענו בכנותת
11 באוגוסט 2023, 01:19
שפתיים
העדפות
2 תשובות
גדולות ואני אפילו לא בן
א
אני בכלל secret
קטנות עד משהו באמצע זה טוב
לא אוהב גדולות מידי שזה נראה כבר לא טבעי
.
.Idkkk
באותו הנושא:
בנות מה אתן מעדיפות אצל בנים שפתיים גדולות או קטנות? אני אישית אוהבת שפתים גדולות
בנים (גם בנות) מה יותר מושך אותכם, שפתיים גדולות או קטנות?
מה יותר יפה שפתיים קטנות ועבות או שפתיים גדולות ועבות?
לבנים עדיף שפתיים קטנות וצרות או עבות וגדולות באופן טבעי?
בנים מה לדעתכם יותר יפה לבחורה שפתיים גדולות או קטנות?
אתם אוהבים שפתיים גדולות או קטנות?
בנות, יש לי שפתיים קצת יותר גדולות מבנים אחרים (ממש בקטנה), זה מעלה או מוריד?
בנים אתם מעדיפים בבנות שפתיים קטנות או גדולות
בנים אוהבים בנות אם שפתיים גדולות או קטנות?
מה יפה יותר שפתיים גדולות או שפתיים קטנות?
שפתיים גדולות אבל עיניים קטנות זה יפה?