3 תשובות
כן צריך רשום שצריך בקובץ(גם אני קניתי כרטיסים) אבל לדעתי הם יכולים גם לסרוק את הברקוד שבטלפון אבל בכל מקרה תדפיסי
שואל השאלה:
למה עדיף
למה עדיף
אנונימית
כעיקרון לא חייב אבל עדיף
באותו הנושא: