4 תשובות
כי אנחנו טובים יותר מהרוסים
תראה אותם איך נפלו במלחמת העולם הראשונה כמו איזה שלומפרים
שואל השאלה:
הם לא אני קצת יודעת רוסית ואחים שלי הכירו שם מלא חברים על ידי בוט שעוזר למצוא שם חברים ואותו דבר רק בשפה רוסית ובשפות שונות
..x
כי יש לנו ווצאפ
הם לא?