77 תשובות
כן הראשון
השני לא יודע
השני לא יודע
כן, כל עוד זה בהסכמה
חוקי להתחבק למה שתתמזמז
עדיף שלא נדע
זה לא בהסכמה חברים תשלחו עזרה בבקשה
להתחבק מותר והשני כל כך מטריד שאני לא אענה- זה אוטובוס מה נסגר
חוקי נראה לי שכן, לא בטוחה כמה יהיה נעים מבחינת הנהג או הנוסעים אם יתמזמזו לידם
יואו אנחנו בחמות
שואל השאלה:
אומייגאד
אומייגאד
שואל השאלה:
כולם תדעו אני ודגת הפנטה חמודים
מוכרים
(חייבים להיות)
כולם תדעו אני ודגת הפנטה חמודים
מוכרים
(חייבים להיות)
תכירו אותנו
מה
אנונימי
שואל השאלה:
תכירו
תכירו
להתחבק כן
להתמזמז לא מה יש עוד אנשים שם
להתמזמז לא מה יש עוד אנשים שם
בבקשה בבקשה אל תעשי את זה אם יש לידך אנשים
הייתי באוטובוס תקוע שעה וחצי עם איזה זוג מתלהב כל הנסיעה פוצי מוצי כיסא לידי זה סיוט בתור מישהו מהצד
הייתי באוטובוס תקוע שעה וחצי עם איזה זוג מתלהב כל הנסיעה פוצי מוצי כיסא לידי זה סיוט בתור מישהו מהצד
^אני מתה
^^^חחח
נשמע מסכן
נשמע מסכן
כן היה לזוג הזה גם חבר שישב מהצד השני שלי עם סווטשירט על הראש אוזניות כל הנסיעה מנסה להכחיש את המצב חחחחח באותם רגעים התנחמתי שאני לא הוא
^אומייגאד חתול זאת זוהר
שואל השאלה:
חהחהח אומייגאד
חהחהח אומייגאד
^^^חחח יאו נשמע אומלל רצח
יצא לי מלא לראות ברחוב אבל אז תמיד טוסרים לי זה ומתנהגים כאילו לא קורה כלום בצד השני של הרחוב
יצא לי מלא לראות ברחוב אבל אז תמיד טוסרים לי זה ומתנהגים כאילו לא קורה כלום בצד השני של הרחוב
תאומי הפנטה מתחילים להדאיג אותי לאחרונה
ועדי שלא ימחקו לי את התשובה, מותר להתחבק למה לא? אבל להתמזמז זה סתם סאס
ועדי שלא ימחקו לי את התשובה, מותר להתחבק למה לא? אבל להתמזמז זה סתם סאס
הראשון סבבה
השני לא
סיפור:
שישבתי במסעדה לכיף היה זוג ליד ביחד שהם רק פוצי מוצי הן כל השעה שהייתי שם "מתה עליך" "אהבה של החיים שלי" ומתחבקים ומתנשקים שעה
השני לא
סיפור:
שישבתי במסעדה לכיף היה זוג ליד ביחד שהם רק פוצי מוצי הן כל השעה שהייתי שם "מתה עליך" "אהבה של החיים שלי" ומתחבקים ומתנשקים שעה
חחח איזה סיפורים יש לאנשים פה
שואל השאלה:
וואי מת עליכם סטיפס
וואי מת עליכם סטיפס
מתה עליכם במובן של שונאת אתכם שנאת מוות
שואל השאלה:
כה מובן
כה מובן
כן הראשון השני ואלה תפסו חדר למה באוטובוס
כן.
והשני חצי, הייתי פעם באוטובוס והשניים מאחורי התמזמזו בקולי קולות היה מביכי
והשני חצי, הייתי פעם באוטובוס והשניים מאחורי התמזמזו בקולי קולות היה מביכי
אנונימי
^
אוי ואבוי
אוי ואבוי
כן וכן כל עוד זה בהסכמה
מזאת אומרת ברור. אבל השני פחות...שמרו את זה לעצמכם ואל תשכחו שלפעמים יש גם ילדים קטנים בסביבה...
החוקיות של חיבוק באוטובוס יכולה להיות תלויה בחוקים ובתקנות הספציפיים של תחום השיפוט שבו אתה נמצא. באופן כללי, יש לכבד נורמות חברתיות וגבולות אישיים במרחבים ציבוריים כמו אוטובוסים. חשוב להתחשב באחרים ולא לעסוק בהתנהגות שעלולה לגרום לאחרים לאי נוחות. אם אינכם בטוחים מה מקובל, עדיף לטעות בזהירות ולהימנע מלעסוק במגע פיזי אינטימי או מוגזם.
לגבי פלירטוט, זה בדרך כלל חוקי כל עוד זה בהסכמה ומכבד. עם זאת, חשוב להיות מודעים להקשר ולקרוא את הרמזים והגבולות של האדם האחר. אם מישהו מציין שהוא לא מעוניין או לא מרגיש בנוח, חשוב לכבד את רצונו ולהפסיק כל התנהגות שעלולה להיות לא רצויה.
לגבי היכרות עם מישהו, זה תמיד רעיון טוב לעסוק בתקשורת פתוחה ומכבדת. היכרות עם מישהו כרוכה בבניית קשר המבוסס על הבנה הדדית ותחומי עניין משותפים. חשוב לגשת לאינטראקציות עם סקרנות אמיתית, כבוד והסכמה.
לבסוף, החומש, הידוע גם בתור התורה, הוא חמשת הספרים הראשונים של התנ"ך העברי ונחשב ככתבי קודש ביהדות. הוא מכיל תורות דתיות ואתיות עבור יחידים וקהילות.
זכור, חשוב להיות מודעים לנורמות חברתיות, לגבולות אישיים ולחוקים של תחום השיפוט הספציפי שבו אתה נמצא ולכבד אותם כאשר אתה עוסק בכל צורה של אינטראקציה או התנהגות.
לגבי פלירטוט, זה בדרך כלל חוקי כל עוד זה בהסכמה ומכבד. עם זאת, חשוב להיות מודעים להקשר ולקרוא את הרמזים והגבולות של האדם האחר. אם מישהו מציין שהוא לא מעוניין או לא מרגיש בנוח, חשוב לכבד את רצונו ולהפסיק כל התנהגות שעלולה להיות לא רצויה.
לגבי היכרות עם מישהו, זה תמיד רעיון טוב לעסוק בתקשורת פתוחה ומכבדת. היכרות עם מישהו כרוכה בבניית קשר המבוסס על הבנה הדדית ותחומי עניין משותפים. חשוב לגשת לאינטראקציות עם סקרנות אמיתית, כבוד והסכמה.
לבסוף, החומש, הידוע גם בתור התורה, הוא חמשת הספרים הראשונים של התנ"ך העברי ונחשב ככתבי קודש ביהדות. הוא מכיל תורות דתיות ואתיות עבור יחידים וקהילות.
זכור, חשוב להיות מודעים לנורמות חברתיות, לגבולות אישיים ולחוקים של תחום השיפוט הספציפי שבו אתה נמצא ולכבד אותם כאשר אתה עוסק בכל צורה של אינטראקציה או התנהגות.
אנונימי
להתחבק בטח
לגבי השני - חוקי אני חושבת אבל למה שתעשו את זה
לגבי השני - חוקי אני חושבת אבל למה שתעשו את זה
להתחבק כן אבל למה שנרצה לראות אותכם מביאים ילדים חיים
הראשון כן אבל השני ניראלי שפחות כי זה משום ציבורי לא ניראלי זה חוקי
כן, אבל זה פחות מתאים להתמזמז, גם לא כזה נעים מול כולם
חכו שתגיעו לבית
חכו שתגיעו לבית
כן
פעם 2 אנשים התנשקו מול הפרצוף שלי
אנונימית
השני פחות הראשון סבבה
ראשון כן שני לא
וואלה כן
באוטובוס מותר הכל, קח בחשבון שיש מצלמות כמו בבית האח הגדול
ואם לא שילמת,
תקבל מנה אחת אפיים...
ואם לא שילמת,
תקבל מנה אחת אפיים...
אהה לא נראה לי שאתם יודעים מה זה להתמזמז אתם ילדים בני 13 ששואלים אם אפשר להתמזמז באוטובוס
ביחיית למה שתעשו את זה חיבוק נשיקה זה סבבה אבל למה שתתמזמזו ועוד בגיל 13
ביחיית למה שתעשו את זה חיבוק נשיקה זה סבבה אבל למה שתתמזמזו ועוד בגיל 13
אני רוצה שמישהו יאהב אותי כמו ששני אלה אוהבים אחד את השני זה לא פייר מה זה עולם אכזר
^משהו אומר לי שהוא ציני
^משהו אומר לי שהוא ציני
אנונימי
אם אתה באיראן אז לא
^^^אחי איזה לא יודעים היום עם הדור הדפוק הזה בני 12 שוכבים קבוע
שמע שהתמזמזתי באוטובוס ולא קיבלתי דוח
^^כעע נכון
אבל לפי הדיבור שלהם ולפי השאלה עצמה זה נראה ככה
כאילו איזה בן אדם שפוי יתמזמז באוטובוס אן עוד מקומות בעולם
וגם לפי התיוג רשום נשיקות וחיבוקים אז נראה לי שהם עדיין תמימים חחח
ואני בת :))
אבל לפי הדיבור שלהם ולפי השאלה עצמה זה נראה ככה
כאילו איזה בן אדם שפוי יתמזמז באוטובוס אן עוד מקומות בעולם
וגם לפי התיוג רשום נשיקות וחיבוקים אז נראה לי שהם עדיין תמימים חחח
ואני בת :))
כן
אבל בבקשה תפסיקו מעבר ללהתחבק זה כבר קרינג יממש לא נעים לספסל מולכם
אבל בבקשה תפסיקו מעבר ללהתחבק זה כבר קרינג יממש לא נעים לספסל מולכם
נראה לי שמותר
אנונימית
אני ראיתי בחורה שמ*צצה לגבר באוטובוס
אין איסור אבל זה כמו שתתמזמז באמצע הרחוב מול כל האנשים למה שתעשה זאת
אנונימית
^^וכך ילדים אני ואבא הכרנו
לאא לאא
לאא לאא
אנונימית
חוקי, אבל להתמזמז זה לא מכבד בעליל
פשוט אלל
גם אתם רק בני 13 אז חלס
גם אתם רק בני 13 אז חלס
להתחבק כן. להתמזמז וואלה לא יודעת, אבל מניסיון לא עושים עם זה כלום. מקסימום יתנו לך מבטים, אבל אף אחד לא עוצר אותך
אתם ליטרלי בני 13, שחקו פריב במחשב
אתמול הייתי באוטובוס ואיזה זוג מאחורי לא מפסיקים להתמזמז כאילו חברים מה
אנונימית
לא ולא
זה אסור
ויש כיתת כוננות על זה
אני בעצמי אחראי ליישום שלה
כולל הוצאה להורג מול הקיר
וחיתוך של כל הגוף כולל ביצוע פשעי מלחמה בגופה וזה רק ההתחלה
כי אחרי זה אנחנו שולחים את הגופה למאסר עולם בכלא אזקבאן שם בעצם אתה חצי מת
זה מאוד קשוח לא ממליץ מניסיון
אז פעם הבאה פשוט לא לא
לא להתמזמז או להתחבק באוטובוס
אגב ברכבת אפשר
מבחינתי תשכבו שם זה לא עליי זה על חבר שלי פוקימון 5 שש
זה אסור
ויש כיתת כוננות על זה
אני בעצמי אחראי ליישום שלה
כולל הוצאה להורג מול הקיר
וחיתוך של כל הגוף כולל ביצוע פשעי מלחמה בגופה וזה רק ההתחלה
כי אחרי זה אנחנו שולחים את הגופה למאסר עולם בכלא אזקבאן שם בעצם אתה חצי מת
זה מאוד קשוח לא ממליץ מניסיון
אז פעם הבאה פשוט לא לא
לא להתמזמז או להתחבק באוטובוס
אגב ברכבת אפשר
מבחינתי תשכבו שם זה לא עליי זה על חבר שלי פוקימון 5 שש
אין בעיה להתחבק אבל להתמזמז באוטובוס זה פחות נעים
זה חוקי אבל זה יכול להיות לא נעים לאחרים. אם יש נגיד ילדים או דתיים באוטובוס. עדיף שלא.
להתחבק מותר להתמזמז לא ולמה שתרצה להתמזמז באוטובוס
כן?
אבל לגבי הדני אני חושבת שלסובבים לא יהיה נחמד
אבל לגבי הדני אני חושבת שלסובבים לא יהיה נחמד
ברור שחוקי להתחבק, לגבי להתמזמז לא סגור. הייתי היום בסרט(אופנהיימר) ואיזה מישהו בן 16 השכיב את חברה שלו על אחד המושבים והתחיל להתחרמן איתה(הם התמזמזו איזה 10 דקות ברמה ששמעו את הרוק ממרחק של כמה מושבים והוא נגע לה בציצי תוך כדי)
וואי אני זוכרת שהתנשקתי עם איזה מישהו באוטובוס ( לא יודעת להגדיר מה הוא היה )
ובאיזשהו שלב הוא פשוט אמר לי
"שיר הזקן מאחורה בוהה בנו" ונכנסתי לשוק..
בסוף עברנו אוטובוס והתיישבנו מאחורה כדי חס וחלילה לא להפריע לאף אחד
ובאיזשהו שלב הוא פשוט אמר לי
"שיר הזקן מאחורה בוהה בנו" ונכנסתי לשוק..
בסוף עברנו אוטובוס והתיישבנו מאחורה כדי חס וחלילה לא להפריע לאף אחד
זה חוקי להתחבק ולהתמזמז אבל זה פשוט כיאלו חוסר טארט טיפה להתמזמז שם צריך להתחשב הסביבה שלכם ואיפה אתם וזה לא מקום מתאים אבל לא יתנו לכם דוח עם תתחברו או תתמזמזו באוטובס פשוט זה אל נעים
אני מכיר אותכם
אפשר להתחבק, להתמזמז באמצע האוטובוס אני ממליץ שלא
שואל השאלה:
מהה איש זר ומוזר כבר לא בטעם פנטהה
מהה איש זר ומוזר כבר לא בטעם פנטהה
שואל השאלה:
כמעט שכחתי מהשאלה הזאת
כמעט שכחתי מהשאלה הזאת
מצטעררררר
זה פשוט ארוך מידי ולא פרקטי
שואל השאלה:
חה הכל טוב
חה הכל טוב
למה רצית?
^למה ענית על זה רק עכשיו?