6 תשובות
הכל טוב
זה ממש לא נוראי אל תדאגי
זה לא הרבה בכלל
זה לא הרבה בכלל
אם עד עכשיו אכלת 590 קלוריות אז הכל בסדר זה לא הרבה את לא תעלי
לא זה פשוט יצא לך בשרותים כי ישבזה רעלים
הכל בסדר את לא תעלי במשקל
דבר ראשון הכל טוב דבר שני תהני בזה אמא שלי אמרה לי במקום להיות עם רגשות אשם להנות מהטען הטעים בבטן דבר שלישי זה כבר קרה ומה שאפשר לעשות זה פשוט להמשיך בלי להתחרט
באותו הנושא: