3 תשובות
מגזימה כל כך
לדעתי את ממש מגזימה.
יכול להיות שזה רחוק ויש פקקים בכביש ויותר לגיטימי שיבוא ברכבת, כי זה מהיר יותר ופחות כאב ראש. אני לא חושבת שזה מקמצנות או משהו, נטו מטעמי נוחות.