7 תשובות
שואל השאלה:
המתנה הכי טובה זה לנשמה שלו.
אנונימי
שואל השאלה:
הכל טוב אחי, זה החבר הכי טוב שלי אני מכיר אותו טוב מאוד. אני יודע שהוא ישמח לקבל את זה
אנונימי
שואל השאלה:
ואני קונה לו גם משהו שלא קשור לדת (רכב לאוסף רכבי צעצוע שלו)
אבל בסך הכל רציתי לקנות לו גם ספר כזה שיעזור לו להתחזק ויעניין אותו
אנונימי
דרך מצויינת להיפרד
אשרייך!!!!

אני לרוב הייתי מביא ''בהלכה ובאגדה''
אבל זה תלוי באופי שלו
שואל השאלה:
מי שלא רוצה לעזור שלא יענה, תודה.
אנונימי
זה מתנה בשבילך לא בשבילו. אם הוא ירצה להתחזק הוא יבקש אתה לא צריך לכפות עליו את האמונה שלך