3 תשובות
מזל טוב (אימוגי של לייק)
צאט גי פי טי
אחותי הגדולה, היקרה והאהובה (שם האחות),מזל טוב ליום הולדתך ה(גיל) תודה רבה על היחס הטוב שלך ועל כל הדברים הטובים(פה אפשר להתאים את הדברים העיקרים הטובים שבה) שאת עושה. אני מאחלת לך שתמשיכי בעשייה טובה ושתשתפרי יותר ויותר במעשים ובמידות ותעלי מעלה מעלה בעבודת ה' מתוך בריאות איתנה, שמחה, אושר, עושר, חברה טובה ותחושת סיפוק עד 120 שנה. אוהבת ומוקירה אחותך (השם שלך)
*ניתן להוסיף סמלונים(אימוג'ים) כאוות נפשך.
*ניתן להוסיף סמלונים(אימוג'ים) כאוות נפשך.
באותו הנושא: