5 תשובות
נורמלי ושפוי לגמרי!! כל אחד היה רוצה שחבר שלו יכניס לו לתחת (תברחי)
בוודאי
תלוי בסיטואציה אבל בעיקרון כן
כן... לא מוקדם מידי לברוח
אתם שומעים את עצמכם? זה שני בנים
אנונימית