4 תשובות
כן
הם חייבים לשים אותך עם חבר
לפחות זה ככה בכיתה ז' אני עולה לחטיבה וזה מה שאמרו לנו
לפחות זה ככה בכיתה ז' אני עולה לחטיבה וזה מה שאמרו לנו
הם ישימו עם לפחות חבר אחד שאת ביקשת, לא הגיוני שלא ישימו שום חבר.ה שלך (ואם יש מזל אז ישימו יותר)
להתלונן
להתלונן
שואל השאלה:
כי בנתיים ממה שראיתי אני בכלל בלי אף אחד אז מפחיד
כי בנתיים ממה שראיתי אני בכלל בלי אף אחד אז מפחיד
אנונימית