4 תשובות
שואל השאלה:
תודה אני עוד שבוע ומשהו בטירונות
תודה אני עוד שבוע ומשהו בטירונות
תלוי בטירונות, ברסר ובמפקדים, בטירונות לרוב מקפידים יותר מאשר בסדיר למשל.
תלוי באיזה בסיס אתה אבל בעיקרון כן מאד, אם אין לך פטור זה ריתוק בקל.
למה שלא תנסה פשוט להוציא פטור?
למה שלא תנסה פשוט להוציא פטור?
לא.
באותו הנושא: