9 תשובות
שואל השאלה:
ואין לי כרטיס אשראי או משהו
רב פאס
אפליקציה אבל צריך להוסיף כרטיס אשראי ואם את בגיל תלמיד או סטודנטית את צריכה גם להוסיף ספח אבל זה הרבה יותר קל מרב קו
כתוב לתשלום ללחוץ על זה אחר כך ללחוץ על אוטובוס ואז זה פותח סורק אז סורקים את הברקוד
שואל השאלה:
סבבה תודה
שואל השאלה:
איך אבל איפה לוחצים
שואל השאלה:
כן תודה :)))
יש באוטובוס ברקוד,תסרוק אותו
סורקים את הברקוד
היי, הסתדרת?