5 תשובות
וקחי אקמול
וואי גם לי היה כזה אבל לי זה קרה בגלל הרעלה לפי מה שאני זוכרת
שואל השאלה:
ההורים שלי הביאו לי אקמול וגירגרתי מי מלח אבל זה לא עוזר אני סובלת
תקחי אנטיביוטיקה קודם כל
תשתי תה קמומיל או כל תה בעצם
שיהיה לך ממש נוח גם כרית בזווית גבוהה זה יותר עדיף וגם לרגליים ושמיכה ודלי ליד המיטה שלא תצטרכי לקום במקרה של הקאה ובקבוק מים כי זה בריא וזה יעזור ושיט כזה ליד המיטה
תרופה,תה חם,תעירי את אמא/אבא שלך אולי שיגידו לך מה