15 תשובות
בת כמה את?
כל אחד והאמונה שלו, אני אישית לא חושב שאלוהים מעניש אף אחד בגלל משהו כזה קטן
לשמור ולתקן את זה.
בלי לחשוב מעניש לא מעניש, פשוט להתחזק.
ובעזרת השם שתזכי לזיווג שלך ושיהיה צדיק:)
אין קשר רוב המערכות יחסים נכשלים או רעילים, צריך לדעת מתי לנתק ולהציב גבולות, לדעת מה מתאים לך
זה לא אלהים זה הטבע
כי הרבה פעמים בחברות שיוצאים מהמגזר החרדי הם לא האנשים הכי מוצלחים (לא כולם אבל ה"מקולקלים" הרבה פעמים כן)
אין קשר פשוט רוב הגברים רעילים
שואל השאלה:
בת 18
אנונימית
שואל השאלה:
מה כוונה שאני לא מוצלחת אני מתכוונת שמבחינת הדת אני לא מוצלחת לא מבחינת רמת משכל
אנונימית
לא רוצה להכליל או משהו אבל בדרך כלל הם ערסים שלא מצליחים כ"כ ונפלטים המסגרות
לא מכיר אותך לא יודע מה איתך פשוט הסטטיסטיקה לרעתך
יש תקופות לא טובות בחיים הכל בסדר
או זה לאו דווקא עונש, אלא הוא רוצה למנוע ממך להיכשל.

ככה או ככה את צריכה לתקן על זה ולחזור בתשובה.
אנונימי
אדיר אלעד? שם למעלה^
זהו שבאמונה בה' יש כמה דרכים לקיים מצוות נכונים אבל כל האמונה היא בסופו של דבר אותו דבר ועם אחד וביהדות העניין הוא שזה כולם ביחד וכל זה, אם אלוקים עושה משהו הוא עושה אותו גם אם מישהו מסויים מאמין אחרת בנוגע לזה או שהוא מסדר את זה כי יש לו את הדרכים שלו אבל בכללי את לא יכולה לדעת חשבונות שמיים.

ולשאלה: אנחנו לא יכולים לדעת על כך כרגע אני מניח אלה אם כן כתוב על זה איפשהו שזה כנראה כן כתוב משהו של תיאור כללי על זה אבל סך הכל פשוט מתקנים וחוזרים בתשובה וזה מסתדר בדרך כלל
בהחלט קשור מאוד.

והוא לא מעניש אותך הוא נותן לך מתנה, מציל אותך מכרת
לא
אבל זה העונש שניתן לך מעצמך כמובן
כי את גרמת לזה והלכת בדברים ועשית מה שאסור
אז יצא דהבאנו על עצמנו את זה
אנונימי